Header Image n.1 Header Image n.2 Header Image n.3 Header Image n.4 Header Image n.5 Header Image n.6 Header Image n.7

Dialog ID: 048 (48/148)

Dialog parts: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

514 sentences
5924 words
507 sentences
6130 words
641 sentences
5931 words
00:27:54.87300:28:06.326
251. information spk2
Tady na fotce je jenom Markétka.
tady na fotce je vlastně jenom begin Markétka

00:27:54.87300:28:06.326
252. information spk2
Někde v pozadí je i moje druhá vnučka a vnouček Jaromírek, o kterém jsem vyprávěla.
takže někde v pozadí je i ta druhá moje vnučka a ten vnouček begin Jaromírek end, o kterém jsem vyprávěla

00:28:06.32600:28:23.141
253. information spk2
Na fotce je ale zabrána jenom Markétka.
breath no ale na fotce je zabrána jenom ta begin Markétka
00:27:54.87300:28:23.141
250. information spk2
Tady na fotce je vlastně jenom Markétka, takže někde v pozadí je i moje druhá vnučka a vnouček Jaromírek, o kterém jsem vyprávěla.
tady na fotce je vlastně jenom begin Markétka end, takže někde v pozadí je i ta druhá moje vnučka a ten vnouček begin Jaromírek end, o kterém jsem vyprávěla breath

00:28:06.32600:28:23.141
251. information spk2
Na fotce je ale zabrána jenom Markétka.
no ale na fotce je zabrána jenom ta begin Markétka
00:27:54.87300:28:06.326
314. information spk2
Tady na fotce je jenom Markétka.
tady na fotce je vlastně jenom begin Markétka

00:27:54.87300:28:06.326
315. information spk2
Někde v pozadí je i moje druhá vnučka a vnouček Jaromírek, o kterém jsem vyprávěla.
takže někde v pozadí je i ta druhá moje vnučka a ten vnouček begin Jaromírek end, o kterém jsem vyprávěla

00:28:06.32600:28:23.141
316. information spk2
Na fotce je ale zabrána jenom Markétka.
breath no ale na fotce je zabrána jenom ta begin Markétka
00:28:06.32600:28:23.141
254. information spk2
Zalíbila se asi právě proto, že trochu vyděšený výraz, jak se z počátku bála jak čertíka, tak Mikuláše.
právě breath asi se zalíbila, protože takový ten breath trochu vyděšený výraz, jak se z počátku, jak toho čertíka, tak toho begin Mikuláše end, bála
00:28:06.32600:28:23.141
252. information spk2
Asi se zalíbila, protože trochu vyděšený výraz, jak se z počátku jak čertíka, tak Mikuláše bála.
právě breath asi se zalíbila, protože takový ten breath trochu vyděšený výraz, jak se z počátku, jak toho čertíka, tak toho begin Mikuláše end, bála
00:28:06.32600:28:23.141
317. information spk2
Asi se zalíbila, protože trochu vyděšený výraz, jak se z počátku jak čertíka, tak Mikuláše bála.
právě breath asi se zalíbila, protože takový ten breath trochu vyděšený výraz, jak se z počátku, jak toho čertíka, tak toho begin Mikuláše end, bála
00:28:23.14100:28:33.953
255. question spk1
Kdo je na téhle fotce?
laughkdo je na téhle fotce
00:28:23.14100:28:33.953
253. question spk1
Kdo je na téhle fotce?
laughkdo je na téhle fotce
00:28:23.14100:28:33.953
318. question spk1
Kdo je na téhle fotce?
laughkdo je na téhle fotce
00:28:33.95300:28:38.765
256. information spk2
Na téhle fotce je vnouček Jaromírek.
breathna téhle fotce je ten vnouček begin Jaromírek

00:28:38.76500:28:49.421
257. information spk2
jsem říkala, že je silně slabozraký.
a jak jsem říkala, on je silně slabozraký

00:28:38.76500:28:49.421
258. information spk2
Jedno oko, bohužel, nemá vůbec funkční.
breath a, bohužel, jedno o~ oko nemá vůbec funkční

00:28:49.42100:29:11.171
259. information spk2
Konkrétně tady si prohlíží plastickou mapu, ze které jsme se učili zeměpis ještě tehdy, když chodil do základní školy na první stupeň.
breath takže tady konkrétně si prohlíží plastickou mapu, ze které se učíme zeměpis, eště když chodil breath do základní školy na ten první stupeň

00:28:49.42100:29:11.171
260. information spk2
Osahává si prstíčkem pohoří, o kterých jsem mu zřejmě vyprávěla.
breath takže si tam i prstíčkem osahává ty ta pohoří, o kterých jsem mu asi zřejmě breath vyprávěla

00:29:11.17100:29:59.408
261. information spk2
O nich jsme se učili, aby si dovedl představit, jak vypadají hranice naší republiky, ty pohraniční hory a vyvýšeniny w-token:---.
o kterých jsme se učili, tak aby si dovedl představit, kde tak jak asi vypadají hranice naší republiky a ty pohraniční hory a vyvíšeniny

00:29:11.17100:29:59.408
262. information spk2
Taky aby poznal, jaká je výška těch hor a zase naopak, aby poznal, prolákliny, nížiny a aby dostal takový hmatový cit.
jak jsou vysoké ty hory, tak aby dostal takový breath EHM hmat do EHM nebo hmatový takový cit, aby poznal jaká je ta výška těch hor a zase naopak ty prolákliny, ty nížiny

00:29:11.17100:29:59.408
263. information spk2
Takže si prohlíží plastickou mapu.
breath takže to vlastně si prohlíží tu plastickou mapu
00:28:33.95300:28:49.421
254. information spk2
Na téhle fotce je vnouček Jaromírek.
breathna téhle fotce je ten vnouček begin Jaromírek end a

00:28:38.76500:29:11.171
255. information spk2
Jak jsem říkala, je silně slabozraký a bohužel jedno oko nemá vůbec funkční.
jak jsem říkala, on je silně slabozraký breath a, bohužel, jedno o~ oko nemá vůbec funkční breath

00:28:49.42100:29:11.171
256. information spk2
Tady konkrétně si prohlíží plastickou mapu, ze které se učíme zeměpis, ještě když chodil do základní školy na první stupeň.
takže tady konkrétně si prohlíží plastickou mapu, ze které se učíme zeměpis, eště když chodil breath do základní školy na ten první stupeň, breath

00:28:49.42100:29:59.408
257. information spk2
Prstíčkem si tam i osahává pohoří, o kterých jsem mu asi zřejmě vyprávěla, o kterých jsme se učili.
takže si tam i prstíčkem osahává ty ta pohoří, o kterých jsem mu asi zřejmě breath vyprávěla o kterých jsme se učili, tak

00:29:11.17100:29:59.408
258. information spk2
Aby si dovedl představit, jak asi vypadají hranice naší republiky, pohraniční hory a vyvíšeniny, jak jsou vysoké hory.
aby si dovedl představit, kde tak jak asi vypadají hranice naší republiky a ty pohraniční hory a vyvíšeniny, jak jsou vysoké ty hory

00:29:11.17100:29:59.408
259. information spk2
Aby dostal hmatový cit, aby poznal, jaká je výška těch hor a zase naopak ty prolákliny, nížiny.
tak aby dostal takový breath EHM hmat do EHM nebo hmatový takový cit, aby poznal jaká je ta výška těch hor a zase naopak ty prolákliny, ty nížiny breath

00:29:11.17100:29:59.408
260. information spk2
Prohlíží si plastickou mapu.
takže to vlastně si prohlíží tu plastickou mapu
00:28:33.95300:28:38.765
319. information spk2
Na téhle fotce je vnouček Jaromírek.
breathna téhle fotce je ten vnouček begin Jaromírek

00:28:38.76500:28:49.421
320. information spk2
Jak jsem říkala, je silně slabozraký.
a jak jsem říkala, on je silně slabozraký

00:28:38.76500:28:49.421
321. information spk2
Jedno oko nemá bohužel vůbec funkční.
breath a, bohužel, jedno o~ oko nemá vůbec funkční

00:28:49.42100:29:11.171
322. information spk2
Tady konkrétně si prohlíží plastickou mapu, ze které se učíme zeměpis, ještě když chodil do základní školy na první stupeň.
breath takže tady konkrétně si prohlíží plastickou mapu, ze které se učíme zeměpis, eště když chodil breath do základní školy na ten první stupeň

00:28:49.42100:29:59.408
323. information spk2
Prstíčkem si osahává pohoří, o kterých jsem mu zřejmě vyprávěla a které jsme se učili.
breath takže si tam i prstíčkem osahává ty ta pohoří, o kterých jsem mu asi zřejmě breath vyprávěla o kterých jsme se učili

00:29:11.17100:29:59.408
324. information spk2
To, aby si dovedl představit, jak asi vypadají hranice naší republiky a jak jsou pohraniční hory a vyvýšeniny w-token:--- vysoké, aby dostal hmatový cit, aby poznal jaká je výška hor a zase naopak jaké jsou nížiny.
tak aby si dovedl představit, kde tak jak asi vypadají hranice naší republiky a ty pohraniční hory a vyvíšeniny, jak jsou vysoké ty hory, tak aby dostal takový breath EHM hmat do EHM nebo hmatový takový cit, aby poznal jaká je ta výška těch hor a zase naopak ty prolákliny, ty nížiny

00:29:11.17100:29:59.408
325. information spk2
Prohlíží si plastickou mapu.
breath takže to vlastně si prohlíží tu plastickou mapu
00:29:11.17100:29:59.408
264. information spk2
Vedle něj potom na stole leží vesmírná loď Enterprise, kterou miloval.
a vedle něj potom leží na stole breath taková ta vesmírná loď begin begin Enterprise end end, kterou on miloval
00:29:11.17100:29:59.408
261. information spk2
Vedle něj potom leží na stole vesmírná loď Enterprise, kterou miloval.
a vedle něj potom leží na stole breath taková ta vesmírná loď begin begin Enterprise end end, kterou on miloval
00:29:11.17100:29:59.408
326. information spk2
Vedle něj leží na stole vesmírná loď Enterprise, kterou miloval.
a vedle něj potom leží na stole breath taková ta vesmírná loď begin begin Enterprise end end, kterou on miloval
00:29:11.17100:29:59.408
265. information spk2
Dostal ji k Ježíšku.
kterou dostal k begin Ježíšku

00:29:11.17100:30:06.675
266. information spk2
Hodně si s vyhrál, protože se rád zabýval příběhy science fiction, které jsme mu vyprávěli.
breath no a se kterou si hodně vyhrál protože se rád breath zabýval takovými těmi begin science fiction end příběhy, které jsme mu vyprávěli

00:30:06.67500:30:10.144
267. information spk2
Byla to jeho nejmilejší hračka.
breath no tak to byla ta jeho nejmilejší hračka
spk1 laughspk2
00:29:11.17100:29:59.408
262. information spk2
Dostal ji k Ježíšku a hodně si s vyhrál.
kterou dostal k begin Ježíšku end breath no a se kterou si hodně vyhrál

00:29:59.40800:30:10.144
263. information spk2
Rád se zabýval science fiction příběhy, které jsme mu vyprávěli, tak to byla jeho nejmilejší hračka.
protože se rád breath zabýval takovými těmi begin science fiction end příběhy, které jsme mu vyprávěli breath no tak to byla ta jeho nejmilejší hračka
spk1 laughspk2
00:29:11.17100:29:59.408
327. information spk2
Dostal ji k Ježíšku a hodně si s vyhrál.
kterou dostal k begin Ježíšku end breath no a se kterou si hodně vyhrál

00:29:59.40800:30:06.675
328. information spk2
Rád se zabýval science fiction příběhy, které jsme mu vyprávěli.
protože se rád breath zabýval takovými těmi begin science fiction end příběhy, které jsme mu vyprávěli

00:30:06.67500:30:10.144
329. information spk2
To byla jeho nejmilejší hračka.
breath no tak to byla ta jeho nejmilejší hračka
spk1 laughspk2
00:30:10.14400:30:16.351
268. information spk2
Za ním jsou některé obrázky, které sám nakreslil.
breatha za ním potom jsou i některé spk2obrázky, breath které on sám nakreslil

00:30:16.35100:30:52.289
269. information spk2
Docela dobře se u něj rozvíjelo i výtvarné nadání.
breath protože v~ se docela dobře u něj rozvíjelo i výtvarné takové nadání

00:30:16.35100:30:52.289
270. information spk2
Chodil do výtvarného kroužku, kde ho velice obětavá paní učitelka, která se dovedla vcítit v jeho pocit, že nevidí nebo jen částečně vidí, dovedla přivést w-token:--- k docela hezkým výtvarným projevům.
breath a chodil do kroužku výtvarného, kde za vedení velice takové obětavé paní učitelky a EHM dovedla se vcítit v ten jeho pocit, kdy neviděl nebo jen částečně viděl breath a přesto ho dovedla přivézt i k doc~ k docela hezkým výtvarným projevům

00:30:16.35100:30:52.289
271. information spk2
Jeden obrázek, který nakreslil, měl i na výstavě.
breath takže jeden ten obrázek, který nakreslil měl i na výstavě

00:30:52.28900:31:04.651
272. information spk2
Rodiče na to byli pyšní, zarámovali si ho a stále ho mají doma vystavený.
breath no a rodiče na to byli pyšní, tak si ho i zarámovali a stále ho mají ten EHM obrázek doma vystavený
00:30:10.14400:30:52.289
264. information spk2
Za ním jsou potom některé obrázky, které on sám nakreslil, protože se u něj docela dobře rozvíjelo výtvarné nadání.
breatha za ním potom jsou i některé spk2obrázky, breath které on sám nakreslil breath protože v~ se docela dobře u něj rozvíjelo i výtvarné takové nadání breath

00:30:16.35100:30:52.289
265. information spk2
Chodil do výtvarného kroužku, kde kreslil za vedení velice obětavé paní učitelky.
a chodil do kroužku výtvarného, kde za vedení velice takové obětavé paní učitelky a EHM

00:30:16.35100:30:52.289
266. information spk2
Dovedla se vcítit v jeho pocit, kdy jen částečně viděl, a dovedla ho přivést w-token:--- k docela hezkým výtvarným projevům.
dovedla se vcítit v ten jeho pocit, kdy neviděl nebo jen částečně viděl breath a přesto ho dovedla přivézt i k doc~ k docela hezkým výtvarným projevům, breath

00:30:16.35100:31:04.651
267. information spk2
Jeden obrázek, který nakreslil, měl i na výstavě.
takže jeden ten obrázek, který nakreslil měl i na výstavě breath

00:30:52.28900:31:04.651
268. information spk2
Rodiče na to byli pyšní, tak si ho i zarámovali a stále ho mají doma vystavený.
no a rodiče na to byli pyšní, tak si ho i zarámovali a stále ho mají ten EHM obrázek doma vystavený
00:30:10.14400:30:16.351
330. information spk2
Za ním jsou i některé obrázky, které sám nakreslil.
breatha za ním potom jsou i některé spk2obrázky, breath které on sám nakreslil

00:30:16.35100:30:52.289
331. information spk2
Docela dobře se u něj rozvíjelo i výtvarné nadání.
breath protože v~ se docela dobře u něj rozvíjelo i výtvarné takové nadání

00:30:16.35100:30:52.289
332. information spk2
Chodil výtvarného do kroužku.
breath a chodil do kroužku výtvarného

00:30:16.35100:30:52.289
333. information spk2
Vedla jej velice obětavá paní učitelka.
kde za vedení velice takové obětavé paní učitelky

00:30:16.35100:30:52.289
334. information spk2
Dovedla se vcítit v jeho pocit, že neviděl nebo viděl jen částečně.
a EHM dovedla se vcítit v ten jeho pocit, kdy neviděl nebo jen částečně viděl

00:30:16.35100:30:52.289
335. information spk2
Přesto ho dovedla přivézt i k docela hezkým výtvarným projevům.
breath a přesto ho dovedla přivézt i k doc~ k docela hezkým výtvarným projevům

00:30:16.35100:30:52.289
336. information spk2
Jeden obrázek, který nakreslil měl i na výstavě.
breath takže jeden ten obrázek, který nakreslil měl i na výstavě

00:30:52.28900:31:04.651
337. information spk2
Rodiče na to byli pyšní.
breath no a rodiče na to byli pyšní

00:30:52.28900:31:04.651
338. information spk2
I si ho zarámovali a stále ho mají doma vystavený.
tak si ho i zarámovali a stále ho mají ten EHM obrázek doma vystavený
00:30:52.28900:31:04.651
273. information spk2
Není to ale tento, který je znázorněn zrovna tady.
ale neni to ten, který je tady zrovna breath znázorněn
00:30:52.28900:31:04.651
269. information spk2
Ale není to ten, který je tady zrovna znázorněn.
ale neni to ten, který je tady zrovna breath znázorněn
00:30:52.28900:31:04.651
339. information spk2
Není to ale ten, který je tady zrovna znázorněn.
ale neni to ten, který je tady zrovna breath znázorněn
00:31:04.65100:31:10.338
274. information spk2
Obrázek, o kterém hovořím, tam není vidět.
je tam, ten tam neni tedy vidět ten obrázek, o kterém hovořím
00:31:04.65100:31:10.338
270. information spk2
Ten obrázek, o kterém hovořím, tam není vidět.
je tam, ten tam neni tedy vidět ten obrázek, o kterém hovořím
00:31:04.65100:31:10.338
340. information spk2
Obrázek, o kterém hovořím, není vidět.
je tam, ten tam neni tedy vidět ten obrázek, o kterém hovořím
00:31:10.33800:31:12.447
275. confirmation spk1
Rozumím.
rozumím
00:31:10.33800:31:12.447
271. confirmation spk1
Rozumím.
rozumím
00:31:10.33800:31:12.447
341. information spk1
Rozumím.
rozumím
00:31:10.33800:31:24.766
276. information spk2
Chtěla jsem ale jenom říct, že byl i výtvarně nadaný a že se svým výtvarným projevem docela hezky představil i na některých soutěžích.
breath ale jenom jsem chtěla říct, že spk2že byl i výtvarně nadaný a breath že se docela hezky i breath tím výtvarným projevem představil breath i na některých těch soutěžích
00:31:10.33800:31:24.766
272. information spk2
Jenom jsem chtěla říct, že byl i výtvarně nadaný a že se docela hezky tím výtvarným projevem představil i na některých těch soutěžích.
breath ale jenom jsem chtěla říct, že spk2že byl i výtvarně nadaný a breath že se docela hezky i breath tím výtvarným projevem představil breath i na některých těch soutěžích
00:31:10.33800:31:24.766
342. information spk2
Jenom jsem chtěla říct, že byl i výtvarně nadaný a že se docela hezky výtvarným projevem představil i na některých soutěžích.
breath ale jenom jsem chtěla říct, že spk2že byl i výtvarně nadaný a breath že se docela hezky i breath tím výtvarným projevem představil breath i na některých těch soutěžích
00:31:24.76600:31:52.814
277. information spk2
Rád a taky velice hezky recitoval.
rád recitoval, taky velice hezky recitoval

00:31:24.76600:31:52.814
278. information spk2
V mnohých recitačních soutěžích získal hezké umístění.
a breath v mnohých recitačních soutěžích získal EHM hezké umístění
00:31:24.76600:31:52.814
273. information spk2
Rád recitoval, velice hezky recitoval, a v mnohých recitačních soutěžích získal hezké umístění.
rád recitoval, taky velice hezky recitoval a breath v mnohých recitačních soutěžích získal EHM hezké umístění
00:31:24.76600:31:52.814
343. information spk2
Rád recitoval.
rád recitoval

00:31:24.76600:31:52.814
344. information spk2
Taky velice hezky recitoval.
taky velice hezky recitoval

00:31:24.76600:31:52.814
345. information spk2
V mnohých recitačních soutěžích získal hezké umístění.
a breath v mnohých recitačních soutěžích získal EHM hezké umístění
00:31:24.76600:31:52.814
279. information spk2
Dostával za to i diplomy a lecjaké odměny.
a dostával za to i ty diplomy a breath lecjaké odměny

00:31:24.76600:31:52.814
280. information spk2
Povzbuzovalo ho to a podněcovalo trochu jeho sebevědomí, aby se tím hendikepem w-token:---, který od narození , necítil tak odstrčen.
takže ho to tak jako povzbuzovalo a EHM podněcovalo trochu to jeho sebevědomí, aby se necítil tak breath odstrčen tím hendikapem, který od narození
00:31:24.76600:31:52.814
274. information spk2
Dostával za to i diplomy a lecjaké odměny, takže ho to povzbuzovalo.
a dostával za to i ty diplomy a breath lecjaké odměny, takže ho to tak jako povzbuzovalo

00:31:24.76600:31:52.814
275. information spk2
Podněcovalo to trochu jeho sebevědomí, aby se tím hendikepem, který od narození , necítil tak odstrčen.
a EHM podněcovalo trochu to jeho sebevědomí, aby se necítil tak breath odstrčen tím hendikapem, který od narození
00:31:24.76600:31:52.814
346. information spk2
Dostával za to i diplomy a lecjaké odměny.
a dostával za to i ty diplomy a breath lecjaké odměny

00:31:24.76600:31:52.814
347. information spk2
To ho povzbuzovalo a podněcovalo trochu jeho sebevědomí, aby se necítil handicapem w-token:---, který od narození , tak odstrčen.
takže ho to tak jako povzbuzovalo a EHM podněcovalo trochu to jeho sebevědomí, aby se necítil tak breath odstrčen tím hendikapem, který od narození
00:31:52.81400:31:57.408
281. confirmation spk1
Rozumím.
rozumím
00:31:52.81400:31:57.408
276. confirmation spk1
Rozumím.
rozumím
00:31:52.81400:31:57.408
348. information spk1
Rozumím.
rozumím
00:31:57.40800:32:00.720
282. question spk1
Co vlastně za oční vadu?
co vlastně za oční vadu
00:31:57.40800:32:00.720
277. question spk1
Co vlastně za oční vadu?
co vlastně za oční vadu
00:31:57.40800:32:00.720
349. question spk1
Co za oční vadu?
co vlastně za oční vadu
00:32:00.72000:32:09.189
283. information spk2
porušenou sítnici.
breath porušenou sítnici

00:32:00.72000:32:09.189
284. information spk2
Operativně to odstranit w-token:--- nejde.
takže to operativně nejde odstanit

00:32:09.18900:32:19.876
285. information spk2
jenom slabé periferní vidění na jednom oku a druhé oko je nevyvinuté a nefunkční.
breath jenom slabé periferní vidění na tom jednom oku a to druhé oko, jak jsem říkala, je nevyvinuté a je nefunkční

00:32:19.87600:32:36.675
286. information spk2
Když se pohybovat sám, pohybuje se za pomoci bílé hole, aby jeho chůze byla bezpečná.
breath takže když by se sám měl pohybovat, tak se pohybuje za pomoci bílé hole, breath aby ta jeho chůze byla bezpečná
00:32:00.72000:32:19.876
278. information spk2
porušenou sítnici tak, že to operativně nejde odstanit.
breath porušenou sítnici, takže to operativně nejde odstanit breath

00:32:09.18900:32:36.675
279. information spk2
jenom slabé periferní vidění na jednom oku a druhé oko, jak jsem říkala, je nevyvinuté a je nefunkční.
jenom slabé periferní vidění na tom jednom oku a to druhé oko, jak jsem říkala, je nevyvinuté a je nefunkční breath

00:32:19.87600:32:36.675
280. information spk2
Když by se sám měl pohybovat, tak se pohybuje za pomoci bílé hole, aby jeho chůze byla bezpečná.
takže když by se sám měl pohybovat, tak se pohybuje za pomoci bílé hole, breath aby ta jeho chůze byla bezpečná
00:32:00.72000:32:09.189
350. information spk2
porušenou sítnici.
breath porušenou sítnici

00:32:00.72000:32:09.189
351. information spk2
Operativně to nejde odstranit w-token:---.
takže to operativně nejde odstanit

00:32:09.18900:32:19.876
352. information spk2
jenom slabé periferní vidění na jednom oku.
breath jenom slabé periferní vidění na tom jednom oku

00:32:09.18900:32:19.876
353. information spk2
Druhé oko, jak jsem říkala, je nevyvinuté a je nefunkční.
a to druhé oko, jak jsem říkala, je nevyvinuté a je nefunkční

00:32:19.87600:32:36.675
354. information spk2
Když se pohybuje sám, tak se pohybuje za pomoci bílé hole, aby ta jeho chůze byla bezpečná.
breath takže když by se sám měl pohybovat, tak se pohybuje za pomoci bílé hole, breath aby ta jeho chůze byla bezpečná
00:32:19.87600:32:36.675
287. information spk2
Jinak mu ale pomáháme a všude ho doprovázíme.
ale jinak breath mu pomáháme, doprovázíme ho všude
00:32:19.87600:32:36.675
281. information spk2
Jinak mu pomáháme, doprovázíme ho všude.
ale jinak breath mu pomáháme, doprovázíme ho všude
00:32:19.87600:32:36.675
355. information spk2
Jinak mu ale pomáháme.
ale jinak breath mu pomáháme

00:32:19.87600:32:36.675
356. information spk2
Všude ho doprovázíme.
doprovázíme ho všude
00:32:36.67500:32:44.350
288. information spk2
Rodiče se mu velice věnují a také mu pomáhají.
rodiče se mu velice věnují, také mu pomáhají

00:32:36.67500:33:07.069
289. information spk2
Na vysoké škole teď i asistenty - dívku a chlapce.
breath a na vysoké škole teď i asistenty breath EHM dívku a chlapce

00:32:44.35000:33:07.069
290. information spk2
Pomáhají mu při přemísťování z jedné učebny do druhé nebo z jedné budovy, kde se konají přednášky nebo semináře, do druhé budovy.
kteří mu pomáhají při přemísťování z jednoho třeba z jedné učebny na druhou nebo z jedné budovy, kde se breath konají nějaké ty přednášky nebo semináře, do druhé budovy
00:32:36.67500:32:44.350
282. information spk2
Rodiče se mu velice věnují, také mu pomáhají.
rodiče se mu velice věnují, také mu pomáhají breath

00:32:36.67500:33:07.069
283. information spk2
Na vysoké škole teď i asistenty, dívku a chlapce, kteří mu pomáhají při přemísťování třeba z jedné učebny do druhé nebo z jedné budovy, kde se konají nějaké ty přednášky nebo semináře, do druhé budovy.
a na vysoké škole teď i asistenty breath EHM dívku a chlapce, kteří mu pomáhají při přemísťování z jednoho třeba z jedné učebny na druhou nebo z jedné budovy, kde se breath konají nějaké ty přednášky nebo semináře, do druhé budovy
00:32:36.67500:32:44.350
357. information spk2
Rodiče se mu velice věnují.
rodiče se mu velice věnují

00:32:36.67500:32:44.350
358. information spk2
Také mu pomáhají.
také mu pomáhají

00:32:36.67500:33:07.069
359. information spk2
Na vysoké škole teď i asistenty, dívku a chlapce, kteří mu pomáhají při přemísťování z jedné učebny na druhou nebo z jedné budovy, kde se konají přednášky nebo semináře, do druhé budovy.
breath a na vysoké škole teď i asistenty breath EHM dívku a chlapce, kteří mu pomáhají při přemísťování z jednoho třeba z jedné učebny na druhou nebo z jedné budovy, kde se breath konají nějaké ty přednášky nebo semináře, do druhé budovy
00:32:44.35000:33:07.069
291. information spk2
Jsou velice obětaví, ochotní a pomáhají mu.
a jsou velice obětaví, ochotní a pomáhají mu
00:32:44.35000:33:07.069
284. information spk2
Jsou velice obětaví, ochotní a pomáhají mu.
a jsou velice obětaví, ochotní a pomáhají mu
00:32:44.35000:33:07.069
360. information spk2
Jsou velice obětaví a ochotní.
a jsou velice obětaví, ochotní

00:32:44.35000:33:07.069
361. information spk2
Pomáhají mu.
a pomáhají mu
00:33:07.06900:33:14.788
292. information spk2
Musím říct, že je to velká pomoc pro nás i pro Jaromírka samotného.
musím jako říct, že je to velká pomoc breath pro nás i pro begin Jaromírka end samotného
00:33:07.06900:33:14.788
285. information spk2
Musím říct, že je to velká pomoc pro nás i pro Jaromírka samotného.
musím jako říct, že je to velká pomoc breath pro nás i pro begin Jaromírka end samotného
00:33:07.06900:33:14.788
362. information spk2
Musím říct, že je to velká pomoc pro nás i pro Jaromírka samotného.
musím jako říct, že je to velká pomoc breath pro nás i pro begin Jaromírka end samotného
00:33:14.78800:33:17.429
293. information spk1
těžký úděl.
to těžký úděl
00:33:14.78800:33:17.429
286. information spk1
To těžký úděl.
to těžký úděl
00:33:14.78800:33:17.429
363. information spk1
To těžký úděl.
to těžký úděl
00:33:17.42900:33:33.501
294. information spk2
těžký úděl, ale snažíme se mu to nějakým způsobem usnadnit a pomoci mu, aby se dovedl potom v životě o sebe postarat sám a uplatnit se.
mouth těžký úděl, ale snažíme se mu to nějakým způsobem usnadnit pomoci mu, aby breath se dovedl potom taky v tom životě o sebe sám postarat a uplatnit
00:33:17.42900:33:33.501
287. information spk2
těžký úděl, ale snažíme se mu to nějakým způsobem usnadnit, pomoci mu, aby se dovedl potom v životě o sebe sám postarat a uplatnit.
mouth těžký úděl, ale snažíme se mu to nějakým způsobem usnadnit pomoci mu, aby breath se dovedl potom taky v tom životě o sebe sám postarat a uplatnit
00:33:17.42900:33:25.377
364. information spk2
těžký úděl.
mouth těžký úděl

00:33:17.42900:33:25.377
365. information spk2
Snažíme se mu to usnadnit.
ale snažíme se mu to nějakým způsobem usnadnit

00:33:25.37700:33:33.501
366. information spk2
Pomoci mu, aby se potom taky v životě dovedl o sebe postarat sám a uplatnit se.
pomoci mu, aby breath se dovedl potom taky v tom životě o sebe sám postarat a uplatnit
00:33:33.50100:33:37.611
295. confirmation spk1
Rozumím.
EHMrozumím
00:33:33.50100:33:37.611
288. confirmation spk1
Rozumím.
EHMrozumím
00:33:33.50100:33:37.611
367. information spk1
Rozumím.
EHMrozumím
00:33:37.61100:33:41.924
296. question spk1
Jak se učí, když nemůže číst?
jak se vlastně učí, když nemůže číst
00:33:37.61100:33:41.924
289. question spk1
Jak se vlastně učí, když nemůže číst?
jak se vlastně učí, když nemůže číst
00:33:37.61100:33:41.924
368. question spk1
Jak se vlastně učí, když nemůže číst?
jak se vlastně učí, když nemůže číst
00:33:41.92400:34:01.949
297. information spk2
mu to předčítám nebo mu to namlouvám na takový přístroj.
breath mu to předčítam a nebo mu to namlouvám na takový přístroj

00:33:41.92400:34:01.949
298. information spk2
Ten si potom propojí s počítačem a můj hlas poslouchá buď pomocí sluchátek, nebo přímo z počítače.
breath který on si potom propojuje do počítače a poslouchá potom ten m~ breath můj hlas buď pomocí sluchátek a nebo přímo z toho počítače

00:34:01.94900:34:13.106
299. information spk2
Musím přiznat, že po technické stránce tomu zase tolik nerozumím, to nechávám na něj.
breath musím přiznat, že po technické stránce tomu zase tolik nerozumím, to nechávam na něj

00:34:01.94900:34:13.106
300. information spk2
Pomáhám mu právě tím, že mu to namlouvám.
breath a jemu pomáhám právě tím, že mu to namlouvám

00:34:13.10600:34:26.480
301. information spk2
Maminka se mu také velice věnuje.
breath také maminka se mu velice věnuje

00:34:13.10600:34:26.480
302. information spk2
Pomáhá mu hodně zase v tom, co se týče cizích jazyků, angličtiny nebo němčiny.
také ta mu to hodně zase, co se týče cizích jazyků, breath když studuje angličtinu nebo němčinu, tak ta zase mu pomáhá v tomhletom směru

00:34:26.48000:34:47.121
303. information spk2
Někdy mu to přepisuji silným fixem hodně, několik centimetrů velkými tiskacími písmeny, aby si dovedl i něco přečíst.
breath no a nebo mu to přepisuji hodně velkými tiskacími písmy breath několik centimetrů velkými silným fixem, aby si dovedl i něco přečíst
00:33:41.92400:34:01.949
290. information spk2
Předčítám mu to, nebo mu to namlouvám na takový přístroj, který si potom propojuje s počítačem.
breath mu to předčítam a nebo mu to namlouvám na takový přístroj, breath který on si potom propojuje do počítače

00:33:41.92400:34:13.106
291. information spk2
Poslouchá potom můj hlas, buď pomocí sluchátek, nebo přímo z počítače.
a poslouchá potom ten m~ breath můj hlas buď pomocí sluchátek a nebo přímo z toho počítače breath

00:34:01.94900:34:13.106
292. information spk2
Musím přiznat, že po technické stránce tomu zase tolik nerozumím.
musím přiznat, že po technické stránce tomu zase tolik nerozumím

00:34:01.94900:34:13.106
293. information spk2
To nechávám na něm.
to nechávam na něj breath

00:34:01.94900:34:26.480
294. information spk2
Jemu pomáhám právě tím, že mu to namlouvám.
a jemu pomáhám právě tím, že mu to namlouvám breath

00:34:13.10600:34:26.480
295. information spk2
Maminka se mu také velice věnuje, hodně mu to ulehčuje, co se týče cizích jazyků.
také maminka se mu velice věnuje, také ta mu to hodně zase, co se týče cizích jazyků, breath

00:34:13.10600:34:47.121
296. information spk2
Když studuje angličtinu nebo němčinu, tak mu pomáhá v tomto směru.
když studuje angličtinu nebo němčinu, tak ta zase mu pomáhá v tomhletom směru breath no

00:34:26.48000:34:47.121
297. information spk2
Nebo mu to přepisuji hodně velkými tiskacími písmeny několik centimetrů silným fixem, aby si dovedl i něco přečíst.
a nebo mu to přepisuji hodně velkými tiskacími písmy breath několik centimetrů velkými silným fixem, aby si dovedl i něco přečíst
00:33:41.92400:34:01.949
369. information spk2
Předčítám w-token:--- mu to.
breath mu to předčítam

00:33:41.92400:34:01.949
370. information spk2
Nebo mu to namlouvám na přístroj, který si potom propojuje s počítačem a poslouchá můj hlas buď pomocí sluchátek, anebo w-token:--- přímo z počítače.
a nebo mu to namlouvám na takový přístroj, breath který on si potom propojuje do počítače a poslouchá potom ten m~ breath můj hlas buď pomocí sluchátek a nebo přímo z toho počítače

00:34:01.94900:34:13.106
371. information spk2
Musím přiznat, že po technické stránce tomu zase tolik nerozumím.
breath musím přiznat, že po technické stránce tomu zase tolik nerozumím

00:34:01.94900:34:13.106
372. information spk2
Nechávám to na něj.
to nechávam na něj

00:34:01.94900:34:13.106
373. information spk2
Pomáhám mu tím, že mu to namlouvám.
breath a jemu pomáhám právě tím, že mu to namlouvám

00:34:13.10600:34:26.480
374. information spk2
Maminka se mu také velice věnuje.
breath také maminka se mu velice věnuje

00:34:13.10600:34:26.480
375. information spk2
Hodně mu namlouvá zase to, co se týče cizích jazyků.
také ta mu to hodně zase, co se týče cizích jazyků

00:34:13.10600:34:26.480
376. information spk2
Studuje angličtinu a němčinu.
breath když studuje angličtinu nebo němčinu

00:34:13.10600:34:26.480
377. information spk2
Pomáhá mu zase v tomhletom směru.
tak ta zase mu pomáhá v tomhletom směru

00:34:26.48000:34:47.121
378. information spk2
Anebo w-token:--- mu to přepisuji několik centimetrů velkými tiskacími písmeny silným fixem, aby si dovedl i něco přečíst.
breath no a nebo mu to přepisuji hodně velkými tiskacími písmy breath několik centimetrů velkými silným fixem, aby si dovedl i něco přečíst

List of Files