Dialog ID: 048 (48/148)
Dialog parts: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
- Annotation no.1
- Annotation no.2
- Annotation no.3
- All, side-by-side
514 sentences
5924 words |
507 sentences
6130 words |
641 sentences
5931 words |
---|---|---|
251. information spk2
Tady na té fotce je jenom Markétka.
tady na té fotce je vlastně jenom begin Markétka
![]() ![]() ![]()
252. information spk2
Někde v pozadí je i moje druhá vnučka a vnouček Jaromírek, o kterém jsem už vyprávěla.
takže někde v pozadí je i ta druhá moje vnučka a ten vnouček begin Jaromírek end, o kterém jsem už vyprávěla
![]() ![]() ![]()
253. information spk2
Na fotce je ale zabrána jenom Markétka.
breath no ale na té fotce je zabrána jenom ta begin Markétka
![]() ![]() ![]() |
250. information spk2
Tady na té fotce je vlastně jenom Markétka, takže někde v pozadí je i moje druhá vnučka a vnouček Jaromírek, o kterém jsem už vyprávěla.
tady na té fotce je vlastně jenom begin Markétka end, takže někde v pozadí je i ta druhá moje vnučka a ten vnouček begin Jaromírek end, o kterém jsem už vyprávěla breath
![]() ![]() ![]()
251. information spk2
Na té fotce je ale zabrána jenom Markétka.
no ale na té fotce je zabrána jenom ta begin Markétka
![]() ![]() ![]() |
314. information spk2
Tady na té fotce je jenom Markétka.
tady na té fotce je vlastně jenom begin Markétka
![]() ![]() ![]()
315. information spk2
Někde v pozadí je i moje druhá vnučka a vnouček Jaromírek, o kterém jsem už vyprávěla.
takže někde v pozadí je i ta druhá moje vnučka a ten vnouček begin Jaromírek end, o kterém jsem už vyprávěla
![]() ![]() ![]()
316. information spk2
Na té fotce je ale zabrána jenom Markétka.
breath no ale na té fotce je zabrána jenom ta begin Markétka
![]() ![]() ![]() |
254. information spk2
Zalíbila se asi právě proto, že má trochu vyděšený výraz, jak se z počátku bála jak čertíka, tak Mikuláše.
právě breath asi se zalíbila, protože má takový ten breath trochu vyděšený výraz, jak se z počátku, jak toho čertíka, tak toho begin Mikuláše end, bála
![]() ![]() ![]() |
252. information spk2
Asi se zalíbila, protože má trochu vyděšený výraz, jak se z počátku jak čertíka, tak Mikuláše bála.
právě breath asi se zalíbila, protože má takový ten breath trochu vyděšený výraz, jak se z počátku, jak toho čertíka, tak toho begin Mikuláše end, bála
![]() ![]() ![]() |
317. information spk2
Asi se zalíbila, protože má trochu vyděšený výraz, jak se z počátku jak čertíka, tak Mikuláše bála.
právě breath asi se zalíbila, protože má takový ten breath trochu vyděšený výraz, jak se z počátku, jak toho čertíka, tak toho begin Mikuláše end, bála
![]() ![]() ![]() |
255. question spk1
Kdo je na téhle fotce?
laughkdo je na téhle fotce
![]() ![]() ![]() |
253. question spk1
Kdo je na téhle fotce?
laughkdo je na téhle fotce
![]() ![]() ![]() |
318. question spk1
Kdo je na téhle fotce?
laughkdo je na téhle fotce
![]() ![]() ![]() |
256. information spk2
Na téhle fotce je vnouček Jaromírek.
breathna téhle fotce je ten vnouček begin Jaromírek
![]() ![]() ![]()
257. information spk2
Už jsem říkala, že je silně slabozraký.
a jak už jsem říkala, on je silně slabozraký
![]() ![]() ![]()
258. information spk2
Jedno oko, bohužel, nemá vůbec funkční.
breath a, bohužel, jedno o~ oko nemá vůbec funkční
![]() ![]() ![]()
259. information spk2
Konkrétně tady si prohlíží plastickou mapu, ze které jsme se učili zeměpis ještě tehdy, když chodil do základní školy na první stupeň.
breath takže tady konkrétně si prohlíží plastickou mapu, ze které se učíme zeměpis, eště když chodil breath do základní školy na ten první stupeň
![]() ![]() ![]()
260. information spk2
Osahává si prstíčkem pohoří, o kterých jsem mu zřejmě vyprávěla.
breath takže si tam i prstíčkem osahává ty ta pohoří, o kterých jsem mu asi zřejmě breath vyprávěla
![]() ![]() ![]()
261. information spk2
O nich jsme se učili, aby si dovedl představit, jak vypadají hranice naší republiky, ty pohraniční hory a vyvýšeniny w-token:---.
o kterých jsme se učili, tak aby si dovedl představit, kde tak jak asi vypadají hranice naší republiky a ty pohraniční hory a vyvíšeniny
![]() ![]() ![]()
262. information spk2
Taky aby poznal, jaká je výška těch hor a zase naopak, aby poznal, prolákliny, nížiny a aby dostal takový hmatový cit.
jak jsou vysoké ty hory, tak aby dostal takový breath EHM hmat do té EHM nebo hmatový takový cit, aby poznal jaká je ta výška těch hor a zase naopak ty prolákliny, ty nížiny
![]() ![]() ![]()
263. information spk2
Takže si prohlíží plastickou mapu.
breath takže to vlastně si prohlíží tu plastickou mapu
![]() ![]() ![]() |
254. information spk2
Na téhle fotce je vnouček Jaromírek.
breathna téhle fotce je ten vnouček begin Jaromírek end a
![]() ![]() ![]()
255. information spk2
Jak už jsem říkala, je silně slabozraký a bohužel jedno oko nemá vůbec funkční.
jak už jsem říkala, on je silně slabozraký breath a, bohužel, jedno o~ oko nemá vůbec funkční breath
![]() ![]() ![]()
256. information spk2
Tady konkrétně si prohlíží plastickou mapu, ze které se učíme zeměpis, ještě když chodil do základní školy na první stupeň.
takže tady konkrétně si prohlíží plastickou mapu, ze které se učíme zeměpis, eště když chodil breath do základní školy na ten první stupeň, breath
![]() ![]() ![]()
257. information spk2
Prstíčkem si tam i osahává pohoří, o kterých jsem mu asi zřejmě vyprávěla, o kterých jsme se učili.
takže si tam i prstíčkem osahává ty ta pohoří, o kterých jsem mu asi zřejmě breath vyprávěla o kterých jsme se učili, tak
![]() ![]() ![]()
258. information spk2
Aby si dovedl představit, jak asi vypadají hranice naší republiky, pohraniční hory a vyvíšeniny, jak jsou vysoké hory.
aby si dovedl představit, kde tak jak asi vypadají hranice naší republiky a ty pohraniční hory a vyvíšeniny, jak jsou vysoké ty hory
![]() ![]() ![]()
259. information spk2
Aby dostal hmatový cit, aby poznal, jaká je výška těch hor a zase naopak ty prolákliny, nížiny.
tak aby dostal takový breath EHM hmat do té EHM nebo hmatový takový cit, aby poznal jaká je ta výška těch hor a zase naopak ty prolákliny, ty nížiny breath
![]() ![]() ![]()
260. information spk2
Prohlíží si plastickou mapu.
takže to vlastně si prohlíží tu plastickou mapu
![]() ![]() ![]() |
319. information spk2
Na téhle fotce je vnouček Jaromírek.
breathna téhle fotce je ten vnouček begin Jaromírek
![]() ![]() ![]()
320. information spk2
Jak už jsem říkala, je silně slabozraký.
a jak už jsem říkala, on je silně slabozraký
![]() ![]() ![]()
321. information spk2
Jedno oko nemá bohužel vůbec funkční.
breath a, bohužel, jedno o~ oko nemá vůbec funkční
![]() ![]() ![]()
322. information spk2
Tady konkrétně si prohlíží plastickou mapu, ze které se učíme zeměpis, ještě když chodil do základní školy na první stupeň.
breath takže tady konkrétně si prohlíží plastickou mapu, ze které se učíme zeměpis, eště když chodil breath do základní školy na ten první stupeň
![]() ![]() ![]()
323. information spk2
Prstíčkem si osahává pohoří, o kterých jsem mu zřejmě vyprávěla a které jsme se učili.
breath takže si tam i prstíčkem osahává ty ta pohoří, o kterých jsem mu asi zřejmě breath vyprávěla o kterých jsme se učili
![]() ![]() ![]()
324. information spk2
To, aby si dovedl představit, jak asi vypadají hranice naší republiky a jak jsou pohraniční hory a vyvýšeniny w-token:--- vysoké, aby dostal hmatový cit, aby poznal jaká je výška hor a zase naopak jaké jsou nížiny.
tak aby si dovedl představit, kde tak jak asi vypadají hranice naší republiky a ty pohraniční hory a vyvíšeniny, jak jsou vysoké ty hory, tak aby dostal takový breath EHM hmat do té EHM nebo hmatový takový cit, aby poznal jaká je ta výška těch hor a zase naopak ty prolákliny, ty nížiny
![]() ![]() ![]()
325. information spk2
Prohlíží si plastickou mapu.
breath takže to vlastně si prohlíží tu plastickou mapu
![]() ![]() ![]() |
264. information spk2
Vedle něj potom na stole leží vesmírná loď Enterprise, kterou miloval.
a vedle něj potom leží na stole breath taková ta vesmírná loď begin begin Enterprise end end, kterou on miloval
![]() ![]() ![]() |
261. information spk2
Vedle něj potom leží na stole vesmírná loď Enterprise, kterou miloval.
a vedle něj potom leží na stole breath taková ta vesmírná loď begin begin Enterprise end end, kterou on miloval
![]() ![]() ![]() |
326. information spk2
Vedle něj leží na stole vesmírná loď Enterprise, kterou miloval.
a vedle něj potom leží na stole breath taková ta vesmírná loď begin begin Enterprise end end, kterou on miloval
![]() ![]() ![]() |
265. information spk2
Dostal ji k Ježíšku.
kterou dostal k begin Ježíšku
![]() ![]() ![]()
266. information spk2
Hodně si s ní vyhrál, protože se rád zabýval příběhy science fiction, které jsme mu vyprávěli.
breath no a se kterou si hodně vyhrál protože se rád breath zabýval takovými těmi begin science fiction end příběhy, které jsme mu vyprávěli
![]() ![]() ![]()
267. information spk2
Byla to jeho nejmilejší hračka.
breath no tak to byla ta jeho nejmilejší hračka
![]() ![]() ![]()
spk1 laughspk2
|
262. information spk2
Dostal ji k Ježíšku a hodně si s ní vyhrál.
kterou dostal k begin Ježíšku end breath no a se kterou si hodně vyhrál
![]() ![]() ![]()
263. information spk2
Rád se zabýval science fiction příběhy, které jsme mu vyprávěli, tak to byla jeho nejmilejší hračka.
protože se rád breath zabýval takovými těmi begin science fiction end příběhy, které jsme mu vyprávěli breath no tak to byla ta jeho nejmilejší hračka
![]() ![]() ![]()
spk1 laughspk2
|
327. information spk2
Dostal ji k Ježíšku a hodně si s ní vyhrál.
kterou dostal k begin Ježíšku end breath no a se kterou si hodně vyhrál
![]() ![]() ![]()
328. information spk2
Rád se zabýval science fiction příběhy, které jsme mu vyprávěli.
protože se rád breath zabýval takovými těmi begin science fiction end příběhy, které jsme mu vyprávěli
![]() ![]() ![]()
329. information spk2
To byla jeho nejmilejší hračka.
breath no tak to byla ta jeho nejmilejší hračka
![]() ![]() ![]()
spk1 laughspk2
|
268. information spk2
Za ním jsou některé obrázky, které sám nakreslil.
breatha za ním potom jsou i některé spk2obrázky, breath které on sám nakreslil
![]() ![]() ![]()
269. information spk2
Docela dobře se u něj rozvíjelo i výtvarné nadání.
breath protože v~ se docela dobře u něj rozvíjelo i výtvarné takové nadání
![]() ![]() ![]()
270. information spk2
Chodil do výtvarného kroužku, kde ho velice obětavá paní učitelka, která se dovedla vcítit v jeho pocit, že nevidí nebo jen částečně vidí, dovedla přivést w-token:--- k docela hezkým výtvarným projevům.
breath a chodil do kroužku výtvarného, kde za vedení velice takové obětavé paní učitelky a EHM dovedla se vcítit v ten jeho pocit, kdy neviděl nebo jen částečně viděl breath a přesto ho dovedla přivézt i k doc~ k docela hezkým výtvarným projevům
![]() ![]() ![]()
271. information spk2
Jeden obrázek, který nakreslil, měl i na výstavě.
breath takže jeden ten obrázek, který nakreslil měl i na výstavě
![]() ![]() ![]()
272. information spk2
Rodiče na to byli pyšní, zarámovali si ho a stále ho mají doma vystavený.
breath no a rodiče na to byli pyšní, tak si ho i zarámovali a stále ho mají ten EHM obrázek doma vystavený
![]() ![]() ![]() |
264. information spk2
Za ním jsou potom některé obrázky, které on sám nakreslil, protože se u něj docela dobře rozvíjelo výtvarné nadání.
breatha za ním potom jsou i některé spk2obrázky, breath které on sám nakreslil breath protože v~ se docela dobře u něj rozvíjelo i výtvarné takové nadání breath
![]() ![]() ![]()
265. information spk2
Chodil do výtvarného kroužku, kde kreslil za vedení velice obětavé paní učitelky.
a chodil do kroužku výtvarného, kde za vedení velice takové obětavé paní učitelky a EHM
![]() ![]() ![]()
266. information spk2
Dovedla se vcítit v jeho pocit, kdy jen částečně viděl, a dovedla ho přivést w-token:--- k docela hezkým výtvarným projevům.
dovedla se vcítit v ten jeho pocit, kdy neviděl nebo jen částečně viděl breath a přesto ho dovedla přivézt i k doc~ k docela hezkým výtvarným projevům, breath
![]() ![]() ![]()
267. information spk2
Jeden obrázek, který nakreslil, měl i na výstavě.
takže jeden ten obrázek, který nakreslil měl i na výstavě breath
![]() ![]() ![]()
268. information spk2
Rodiče na to byli pyšní, tak si ho i zarámovali a stále ho mají doma vystavený.
no a rodiče na to byli pyšní, tak si ho i zarámovali a stále ho mají ten EHM obrázek doma vystavený
![]() ![]() ![]() |
330. information spk2
Za ním jsou i některé obrázky, které sám nakreslil.
breatha za ním potom jsou i některé spk2obrázky, breath které on sám nakreslil
![]() ![]() ![]()
331. information spk2
Docela dobře se u něj rozvíjelo i výtvarné nadání.
breath protože v~ se docela dobře u něj rozvíjelo i výtvarné takové nadání
![]() ![]() ![]()
332. information spk2
Chodil výtvarného do kroužku.
breath a chodil do kroužku výtvarného
![]() ![]() ![]()
333. information spk2
Vedla jej velice obětavá paní učitelka.
kde za vedení velice takové obětavé paní učitelky
![]() ![]() ![]()
334. information spk2
Dovedla se vcítit v jeho pocit, že neviděl nebo viděl jen částečně.
a EHM dovedla se vcítit v ten jeho pocit, kdy neviděl nebo jen částečně viděl
![]() ![]() ![]()
335. information spk2
Přesto ho dovedla přivézt i k docela hezkým výtvarným projevům.
breath a přesto ho dovedla přivézt i k doc~ k docela hezkým výtvarným projevům
![]() ![]() ![]()
336. information spk2
Jeden obrázek, který nakreslil měl i na výstavě.
breath takže jeden ten obrázek, který nakreslil měl i na výstavě
![]() ![]() ![]()
337. information spk2
Rodiče na to byli pyšní.
breath no a rodiče na to byli pyšní
![]() ![]() ![]()
338. information spk2
I si ho zarámovali a stále ho mají doma vystavený.
tak si ho i zarámovali a stále ho mají ten EHM obrázek doma vystavený
![]() ![]() ![]() |
273. information spk2
Není to ale tento, který je znázorněn zrovna tady.
ale neni to ten, který je tady zrovna breath znázorněn
![]() ![]() ![]() |
269. information spk2
Ale není to ten, který je tady zrovna znázorněn.
ale neni to ten, který je tady zrovna breath znázorněn
![]() ![]() ![]() |
339. information spk2
Není to ale ten, který je tady zrovna znázorněn.
ale neni to ten, který je tady zrovna breath znázorněn
![]() ![]() ![]() |
274. information spk2
Obrázek, o kterém hovořím, tam není vidět.
je tam, ten tam neni tedy vidět ten obrázek, o kterém já hovořím
![]() ![]() ![]() |
270. information spk2
Ten obrázek, o kterém hovořím, tam není vidět.
je tam, ten tam neni tedy vidět ten obrázek, o kterém já hovořím
![]() ![]() ![]() |
340. information spk2
Obrázek, o kterém hovořím, není vidět.
je tam, ten tam neni tedy vidět ten obrázek, o kterém já hovořím
![]() ![]() ![]() |
275. confirmation spk1
Rozumím.
rozumím
![]() ![]() ![]() |
271. confirmation spk1
Rozumím.
rozumím
![]() ![]() ![]() |
341. information spk1
Rozumím.
rozumím
![]() ![]() ![]() |
276. information spk2
Chtěla jsem ale jenom říct, že byl i výtvarně nadaný a že se svým výtvarným projevem docela hezky představil i na některých soutěžích.
breath ale jenom jsem chtěla říct, že spk2že byl i výtvarně nadaný a breath že se docela hezky i breath tím výtvarným projevem představil breath i na některých těch soutěžích
![]() ![]() ![]() |
272. information spk2
Jenom jsem chtěla říct, že byl i výtvarně nadaný a že se docela hezky tím výtvarným projevem představil i na některých těch soutěžích.
breath ale jenom jsem chtěla říct, že spk2že byl i výtvarně nadaný a breath že se docela hezky i breath tím výtvarným projevem představil breath i na některých těch soutěžích
![]() ![]() ![]() |
342. information spk2
Jenom jsem chtěla říct, že byl i výtvarně nadaný a že se docela hezky výtvarným projevem představil i na některých soutěžích.
breath ale jenom jsem chtěla říct, že spk2že byl i výtvarně nadaný a breath že se docela hezky i breath tím výtvarným projevem představil breath i na některých těch soutěžích
![]() ![]() ![]() |
277. information spk2
Rád a taky velice hezky recitoval.
rád recitoval, taky velice hezky recitoval
![]() ![]() ![]()
278. information spk2
V mnohých recitačních soutěžích získal hezké umístění.
a breath v mnohých recitačních soutěžích získal EHM hezké umístění
![]() ![]() ![]() |
273. information spk2
Rád recitoval, velice hezky recitoval, a v mnohých recitačních soutěžích získal hezké umístění.
rád recitoval, taky velice hezky recitoval a breath v mnohých recitačních soutěžích získal EHM hezké umístění
![]() ![]() ![]() |
343. information spk2
Rád recitoval.
rád recitoval
![]() ![]() ![]()
344. information spk2
Taky velice hezky recitoval.
taky velice hezky recitoval
![]() ![]() ![]()
345. information spk2
V mnohých recitačních soutěžích získal hezké umístění.
a breath v mnohých recitačních soutěžích získal EHM hezké umístění
![]() ![]() ![]() |
279. information spk2
Dostával za to i diplomy a lecjaké odměny.
a dostával za to i ty diplomy a breath lecjaké odměny
![]() ![]() ![]()
280. information spk2
Povzbuzovalo ho to a podněcovalo trochu jeho sebevědomí, aby se tím hendikepem w-token:---, který od narození má, necítil tak odstrčen.
takže ho to tak jako povzbuzovalo a EHM podněcovalo trochu to jeho sebevědomí, aby se necítil tak breath odstrčen tím hendikapem, který od narození má
![]() ![]() ![]() |
274. information spk2
Dostával za to i diplomy a lecjaké odměny, takže ho to povzbuzovalo.
a dostával za to i ty diplomy a breath lecjaké odměny, takže ho to tak jako povzbuzovalo
![]() ![]() ![]()
275. information spk2
Podněcovalo to trochu jeho sebevědomí, aby se tím hendikepem, který od narození má, necítil tak odstrčen.
a EHM podněcovalo trochu to jeho sebevědomí, aby se necítil tak breath odstrčen tím hendikapem, který od narození má
![]() ![]() ![]() |
346. information spk2
Dostával za to i diplomy a lecjaké odměny.
a dostával za to i ty diplomy a breath lecjaké odměny
![]() ![]() ![]()
347. information spk2
To ho povzbuzovalo a podněcovalo trochu jeho sebevědomí, aby se necítil handicapem w-token:---, který od narození má, tak odstrčen.
takže ho to tak jako povzbuzovalo a EHM podněcovalo trochu to jeho sebevědomí, aby se necítil tak breath odstrčen tím hendikapem, který od narození má
![]() ![]() ![]() |
281. confirmation spk1
Rozumím.
rozumím
![]() ![]() ![]() |
276. confirmation spk1
Rozumím.
rozumím
![]() ![]() ![]() |
348. information spk1
Rozumím.
rozumím
![]() ![]() ![]() |
282. question spk1
Co má vlastně za oční vadu?
co má vlastně za oční vadu
![]() ![]() ![]() |
277. question spk1
Co má vlastně za oční vadu?
co má vlastně za oční vadu
![]() ![]() ![]() |
349. question spk1
Co má za oční vadu?
co má vlastně za oční vadu
![]() ![]() ![]() |
283. information spk2
Má porušenou sítnici.
breathmá porušenou sítnici
![]() ![]() ![]()
284. information spk2
Operativně to odstranit w-token:--- nejde.
takže to operativně nejde odstanit
![]() ![]() ![]()
285. information spk2
Má jenom slabé periferní vidění na jednom oku a druhé oko je nevyvinuté a nefunkční.
breath má jenom slabé periferní vidění na tom jednom oku a to druhé oko, jak už jsem říkala, je nevyvinuté a je nefunkční
![]() ![]() ![]()
286. information spk2
Když se má pohybovat sám, pohybuje se za pomoci bílé hole, aby jeho chůze byla bezpečná.
breath takže když by se sám měl pohybovat, tak se pohybuje za pomoci bílé hole, breath aby ta jeho chůze byla bezpečná
![]() ![]() ![]() |
278. information spk2
Má porušenou sítnici tak, že to operativně nejde odstanit.
breathmá porušenou sítnici, takže to operativně nejde odstanit breath
![]() ![]() ![]()
279. information spk2
Má jenom slabé periferní vidění na jednom oku a druhé oko, jak už jsem říkala, je nevyvinuté a je nefunkční.
má jenom slabé periferní vidění na tom jednom oku a to druhé oko, jak už jsem říkala, je nevyvinuté a je nefunkční breath
![]() ![]() ![]()
280. information spk2
Když by se sám měl pohybovat, tak se pohybuje za pomoci bílé hole, aby jeho chůze byla bezpečná.
takže když by se sám měl pohybovat, tak se pohybuje za pomoci bílé hole, breath aby ta jeho chůze byla bezpečná
![]() ![]() ![]() |
350. information spk2
Má porušenou sítnici.
breathmá porušenou sítnici
![]() ![]() ![]()
351. information spk2
Operativně to nejde odstranit w-token:---.
takže to operativně nejde odstanit
![]() ![]() ![]()
352. information spk2
Má jenom slabé periferní vidění na jednom oku.
breath má jenom slabé periferní vidění na tom jednom oku
![]() ![]() ![]()
353. information spk2
Druhé oko, jak už jsem říkala, je nevyvinuté a je nefunkční.
a to druhé oko, jak už jsem říkala, je nevyvinuté a je nefunkční
![]() ![]() ![]()
354. information spk2
Když se pohybuje sám, tak se pohybuje za pomoci bílé hole, aby ta jeho chůze byla bezpečná.
breath takže když by se sám měl pohybovat, tak se pohybuje za pomoci bílé hole, breath aby ta jeho chůze byla bezpečná
![]() ![]() ![]() |
287. information spk2
Jinak mu ale pomáháme a všude ho doprovázíme.
ale jinak breath mu pomáháme, doprovázíme ho všude
![]() ![]() ![]() |
281. information spk2
Jinak mu pomáháme, doprovázíme ho všude.
ale jinak breath mu pomáháme, doprovázíme ho všude
![]() ![]() ![]() |
355. information spk2
Jinak mu ale pomáháme.
ale jinak breath mu pomáháme
![]() ![]() ![]()
356. information spk2
Všude ho doprovázíme.
doprovázíme ho všude
![]() ![]() ![]() |
288. information spk2
Rodiče se mu velice věnují a také mu pomáhají.
rodiče se mu velice věnují, také mu pomáhají
![]() ![]() ![]()
289. information spk2
Na vysoké škole má teď i asistenty - dívku a chlapce.
breath a na té vysoké škole teď má i asistenty breath EHM dívku a chlapce
![]() ![]() ![]()
290. information spk2
Pomáhají mu při přemísťování z jedné učebny do druhé nebo z jedné budovy, kde se konají přednášky nebo semináře, do druhé budovy.
kteří mu pomáhají při přemísťování z jednoho třeba z jedné učebny na druhou nebo z jedné budovy, kde se breath konají nějaké ty přednášky nebo semináře, do druhé budovy
![]() ![]() ![]() |
282. information spk2
Rodiče se mu velice věnují, také mu pomáhají.
rodiče se mu velice věnují, také mu pomáhají breath
![]() ![]() ![]()
283. information spk2
Na vysoké škole teď má i asistenty, dívku a chlapce, kteří mu pomáhají při přemísťování třeba z jedné učebny do druhé nebo z jedné budovy, kde se konají nějaké ty přednášky nebo semináře, do druhé budovy.
a na té vysoké škole teď má i asistenty breath EHM dívku a chlapce, kteří mu pomáhají při přemísťování z jednoho třeba z jedné učebny na druhou nebo z jedné budovy, kde se breath konají nějaké ty přednášky nebo semináře, do druhé budovy
![]() ![]() ![]() |
357. information spk2
Rodiče se mu velice věnují.
rodiče se mu velice věnují
![]() ![]() ![]()
358. information spk2
Také mu pomáhají.
také mu pomáhají
![]() ![]() ![]()
359. information spk2
Na vysoké škole má teď i asistenty, dívku a chlapce, kteří mu pomáhají při přemísťování z jedné učebny na druhou nebo z jedné budovy, kde se konají přednášky nebo semináře, do druhé budovy.
breath a na té vysoké škole teď má i asistenty breath EHM dívku a chlapce, kteří mu pomáhají při přemísťování z jednoho třeba z jedné učebny na druhou nebo z jedné budovy, kde se breath konají nějaké ty přednášky nebo semináře, do druhé budovy
![]() ![]() ![]() |
291. information spk2
Jsou velice obětaví, ochotní a pomáhají mu.
a jsou velice obětaví, ochotní a pomáhají mu
![]() ![]() ![]() |
284. information spk2
Jsou velice obětaví, ochotní a pomáhají mu.
a jsou velice obětaví, ochotní a pomáhají mu
![]() ![]() ![]() |
360. information spk2
Jsou velice obětaví a ochotní.
a jsou velice obětaví, ochotní
![]() ![]() ![]()
361. information spk2
Pomáhají mu.
a pomáhají mu
![]() ![]() ![]() |
292. information spk2
Musím říct, že je to velká pomoc pro nás i pro Jaromírka samotného.
musím jako říct, že je to velká pomoc breath pro nás i pro begin Jaromírka end samotného
![]() ![]() ![]() |
285. information spk2
Musím říct, že je to velká pomoc pro nás i pro Jaromírka samotného.
musím jako říct, že je to velká pomoc breath pro nás i pro begin Jaromírka end samotného
![]() ![]() ![]() |
362. information spk2
Musím říct, že je to velká pomoc pro nás i pro Jaromírka samotného.
musím jako říct, že je to velká pomoc breath pro nás i pro begin Jaromírka end samotného
![]() ![]() ![]() |
293. information spk1
Má těžký úděl.
to má těžký úděl
![]() ![]() ![]() |
286. information spk1
To má těžký úděl.
to má těžký úděl
![]() ![]() ![]() |
363. information spk1
To má těžký úděl.
to má těžký úděl
![]() ![]() ![]() |
294. information spk2
Má těžký úděl, ale snažíme se mu to nějakým způsobem usnadnit a pomoci mu, aby se dovedl potom v životě o sebe postarat sám a uplatnit se.
mouthmá těžký úděl, ale snažíme se mu to nějakým způsobem usnadnit pomoci mu, aby breath se dovedl potom taky v tom životě o sebe sám postarat a uplatnit
![]() ![]() ![]() |
287. information spk2
Má těžký úděl, ale snažíme se mu to nějakým způsobem usnadnit, pomoci mu, aby se dovedl potom v životě o sebe sám postarat a uplatnit.
mouthmá těžký úděl, ale snažíme se mu to nějakým způsobem usnadnit pomoci mu, aby breath se dovedl potom taky v tom životě o sebe sám postarat a uplatnit
![]() ![]() ![]() |
364. information spk2
Má těžký úděl.
mouthmá těžký úděl
![]() ![]() ![]()
365. information spk2
Snažíme se mu to usnadnit.
ale snažíme se mu to nějakým způsobem usnadnit
![]() ![]() ![]()
366. information spk2
Pomoci mu, aby se potom taky v životě dovedl o sebe postarat sám a uplatnit se.
pomoci mu, aby breath se dovedl potom taky v tom životě o sebe sám postarat a uplatnit
![]() ![]() ![]() |
295. confirmation spk1
Rozumím.
EHMrozumím
![]() ![]() ![]() |
288. confirmation spk1
Rozumím.
EHMrozumím
![]() ![]() ![]() |
367. information spk1
Rozumím.
EHMrozumím
![]() ![]() ![]() |
296. question spk1
Jak se učí, když nemůže číst?
jak se vlastně učí, když nemůže číst
![]() ![]() ![]() |
289. question spk1
Jak se vlastně učí, když nemůže číst?
jak se vlastně učí, když nemůže číst
![]() ![]() ![]() |
368. question spk1
Jak se vlastně učí, když nemůže číst?
jak se vlastně učí, když nemůže číst
![]() ![]() ![]() |
297. information spk2
Já mu to předčítám nebo mu to namlouvám na takový přístroj.
breathjá mu to předčítam a nebo mu to namlouvám na takový přístroj
![]() ![]() ![]()
298. information spk2
Ten si potom propojí s počítačem a můj hlas poslouchá buď pomocí sluchátek, nebo přímo z počítače.
breath který on si potom propojuje do počítače a poslouchá potom ten m~ breath můj hlas buď pomocí sluchátek a nebo přímo z toho počítače
![]() ![]() ![]()
299. information spk2
Musím přiznat, že po technické stránce tomu zase tolik nerozumím, to nechávám na něj.
breath já musím přiznat, že po té technické stránce já tomu zase tolik nerozumím, to nechávam na něj
![]() ![]() ![]()
300. information spk2
Pomáhám mu právě tím, že mu to namlouvám.
breath a jemu pomáhám právě tím, že mu to namlouvám
![]() ![]() ![]()
301. information spk2
Maminka se mu také velice věnuje.
breath také maminka se mu velice věnuje
![]() ![]() ![]()
302. information spk2
Pomáhá mu hodně zase v tom, co se týče cizích jazyků, angličtiny nebo němčiny.
také ta mu to hodně zase, co se týče cizích jazyků, breath když studuje angličtinu nebo němčinu, tak ta zase mu pomáhá v tomhletom směru
![]() ![]() ![]()
303. information spk2
Někdy mu to přepisuji silným fixem hodně, až několik centimetrů velkými tiskacími písmeny, aby si dovedl i něco přečíst.
breath no a nebo mu to přepisuji hodně velkými tiskacími písmy breath několik centimetrů velkými silným fixem, aby si dovedl i něco přečíst
![]() ![]() ![]() |
290. information spk2
Předčítám mu to, nebo mu to namlouvám na takový přístroj, který si potom propojuje s počítačem.
breathjá mu to předčítam a nebo mu to namlouvám na takový přístroj, breath který on si potom propojuje do počítače
![]() ![]() ![]()
291. information spk2
Poslouchá potom můj hlas, buď pomocí sluchátek, nebo přímo z počítače.
a poslouchá potom ten m~ breath můj hlas buď pomocí sluchátek a nebo přímo z toho počítače breath
![]() ![]() ![]()
292. information spk2
Musím přiznat, že po technické stránce tomu zase tolik nerozumím.
já musím přiznat, že po té technické stránce já tomu zase tolik nerozumím
![]() ![]() ![]()
293. information spk2
To nechávám na něm.
to nechávam na něj breath
![]() ![]() ![]()
294. information spk2
Jemu pomáhám právě tím, že mu to namlouvám.
a jemu pomáhám právě tím, že mu to namlouvám breath
![]() ![]() ![]()
295. information spk2
Maminka se mu také velice věnuje, hodně mu to ulehčuje, co se týče cizích jazyků.
také maminka se mu velice věnuje, také ta mu to hodně zase, co se týče cizích jazyků, breath
![]() ![]() ![]()
296. information spk2
Když studuje angličtinu nebo němčinu, tak mu pomáhá v tomto směru.
když studuje angličtinu nebo němčinu, tak ta zase mu pomáhá v tomhletom směru breath no
![]() ![]() ![]()
297. information spk2
Nebo mu to přepisuji hodně velkými tiskacími písmeny několik centimetrů silným fixem, aby si dovedl i něco přečíst.
a nebo mu to přepisuji hodně velkými tiskacími písmy breath několik centimetrů velkými silným fixem, aby si dovedl i něco přečíst
![]() ![]() ![]() |
369. information spk2
Předčítám w-token:--- mu to.
breathjá mu to předčítam
![]() ![]() ![]()
370. information spk2
Nebo mu to namlouvám na přístroj, který si potom propojuje s počítačem a poslouchá můj hlas buď pomocí sluchátek, anebo w-token:--- přímo z počítače.
a nebo mu to namlouvám na takový přístroj, breath který on si potom propojuje do počítače a poslouchá potom ten m~ breath můj hlas buď pomocí sluchátek a nebo přímo z toho počítače
![]() ![]() ![]()
371. information spk2
Musím přiznat, že po technické stránce tomu zase tolik nerozumím.
breath já musím přiznat, že po té technické stránce já tomu zase tolik nerozumím
![]() ![]() ![]()
372. information spk2
Nechávám to na něj.
to nechávam na něj
![]() ![]() ![]()
373. information spk2
Pomáhám mu tím, že mu to namlouvám.
breath a jemu pomáhám právě tím, že mu to namlouvám
![]() ![]() ![]()
374. information spk2
Maminka se mu také velice věnuje.
breath také maminka se mu velice věnuje
![]() ![]() ![]()
375. information spk2
Hodně mu namlouvá zase to, co se týče cizích jazyků.
také ta mu to hodně zase, co se týče cizích jazyků
![]() ![]() ![]()
376. information spk2
Studuje angličtinu a němčinu.
breath když studuje angličtinu nebo němčinu
![]() ![]() ![]()
377. information spk2
Pomáhá mu zase v tomhletom směru.
tak ta zase mu pomáhá v tomhletom směru
![]() ![]() ![]()
378. information spk2
Anebo w-token:--- mu to přepisuji několik centimetrů velkými tiskacími písmeny silným fixem, aby si dovedl i něco přečíst.
breath no a nebo mu to přepisuji hodně velkými tiskacími písmy breath několik centimetrů velkými silným fixem, aby si dovedl i něco přečíst
![]() ![]() ![]() |