Header Image n.1 Header Image n.2 Header Image n.3 Header Image n.4 Header Image n.5 Header Image n.6 Header Image n.7

Dialog ID: 001 (1/148)

Dialog parts: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

419 sentences
4560 words
499 sentences
4764 words
434 sentences
4701 words
00:48:19.07800:48:21.281
351. information spk2
Myslím, že ne.
myslim, že ne
00:48:19.07800:48:21.281
417. information spk2
Myslím, že ne.
myslim, že ne
00:48:19.07800:48:21.281
364. information spk2
Myslím, že ne.
myslim, že ne
00:48:21.28100:48:28.412
352. information spk1
Podíváme se na další fotku.
tak se podíváme na další fotku
00:48:21.28100:48:28.412
418. information spk1
Podíváme se na další fotku.
tak se podíváme na další fotku
00:48:21.28100:48:28.412
365. information spk1
Tak se podíváme na další fotku.
tak se podíváme na další fotku
00:48:28.41200:48:30.025
353. question spk1
Copak máme tady?
copak to máme tady
00:48:28.41200:48:30.025
419. question spk1
Copak to máme tady?
copak to máme tady
00:48:28.41200:48:30.025
366. question spk1
Copak to máme tady?
copak to máme tady
00:48:30.02500:48:51.640
354. information spk2
Navazuje to na školu.
breathno to je unintelligible navazuje na tu školu
00:48:30.02500:48:51.640
420. information spk2
Vidíte w-recognize:vidíte, to na~ to naza~ to, to navazuje na školu.
breathno to je unintelligible navazuje na tu školu
00:48:30.02500:48:51.640
367. information spk2
To navazuje na školu.
breathno to je unintelligible navazuje na tu školu
00:48:30.02500:49:04.796
355. information spk2
Je to nástup do železničního učiliště do výuky zámečník pro opravu lokomotiv, ale byli jsme v podstatě vedení jako strojvůdcovský dorost.
breath a to je nástup EHM do toho begin Železničního učiliště end, breath EHM kde EHM jsme vlastně nastupovali do begin Železničního učiliště end jako výuč~ výuka breath EHM zámečník pro opravu lokomotív lokomotýv, breath ale begin begin defacto end end jsme byli vedený jako strojvůdcovskej dorost

00:48:51.64000:49:19.965
356. information spk2
Po w-token:--- učení jsme byli nasazovaní do různých lokomotivních dep, poněvadž po válce byl nedostatek strojvedoucích.
EHM breath který EHM kdy jsme poučení byli nasazovaný breath EHM do různých lokomotívních lokomotývních dep poněvadž EHM breath po tich padesátých letech byl breath EHM nebo vono po válce vůbec nedostatek strojvedoucích

00:49:04.79600:49:24.032
357. information spk2
Takhle se připravoval dorost na doplnění w-token:--- stavu strojvedoucích.
takže breath takhle se EHM jako připravoval ten dorost EHM do plněný toho stavu tich strojvedoucích, breath spk2takže pak EHM
00:48:30.02500:48:51.640
421. information spk2
To je nástup do Železničního učiliště.
breath a to je nástup EHM do toho begin Železničního učiliště

00:48:30.02500:49:04.796
422. information spk2
Nastupovali jsme jako zámečníci pro opravu lokomotiv, ale de w-token:--- facto w-token:--- jsme byli vedení jako strojvůdcovský dorost.
breath EHM kde EHM jsme vlastně nastupovali do begin Železničního učiliště end jako výuč~ výuka breath EHM zámečník pro opravu lokomotív lokomotýv, breath ale begin begin defacto end end jsme byli vedený jako strojvůdcovskej dorost

00:48:51.64000:49:04.796
423. information spk2
Po w-token:--- učení w-token:--- jsme byli nasazovaní do různých lokomotivních dep.
EHM breath který EHM kdy jsme poučení byli nasazovaný breath EHM do různých lokomotívních lokomotývních dep poněvadž EHM

00:49:04.79600:49:19.965
424. information spk2
Po padesátých letech byl, nebo po válce vůbec, nedostatek strojvedoucích.
breath po tich padesátých letech byl breath EHM nebo vono po válce vůbec nedostatek strojvedoucích

00:49:04.79600:49:19.965
425. information spk2
Takhle se připravoval dorost pro doplnění w-token:--- stavu strojvedoucích.
takže breath takhle se EHM jako připravoval ten dorost EHM do plněný toho stavu tich strojvedoucích
, breathspk2takže pak EHMspk1
00:48:30.02500:48:51.640
368. information spk2
Je to nástup do železničního učiliště.
breath a to je nástup EHM do toho begin Železničního učiliště

00:48:30.02500:48:51.640
369. information spk2
Do železničního učiliště jsme nastupovali jako zámečník pro opravu lokomotiv.
breath EHM kde EHM jsme vlastně nastupovali do begin Železničního učiliště end jako výuč~ výuka breath EHM zámečník pro opravu lokomotív

00:48:51.64000:49:04.796
370. information spk2
De facto jsme ale byli vedení jako strojvůdcovský dorost, kdy jsme poučeni byli nasazováni do různých lokomotivních dep.
breath ale begin begin defacto end end jsme byli vedený jako strojvůdcovskej dorost, EHM breath který EHM kdy jsme poučení byli nasazovaný breath EHM do různých lokomotívních lokomotývních dep

00:48:51.64000:49:24.032
371. information spk2
Po válce, po padesátých letech byl nedostatek strojvedoucích, takže takhle se připravoval dorost k doplnění stavu strojvedoucích.
poněvadž EHM breath po tich padesátých letech byl breath EHM nebo vono po válce vůbec nedostatek strojvedoucích, takže breath takhle se EHM jako připravoval ten dorost EHM do plněný toho stavu tich strojvedoucích, breath spk2takže pak EHM
00:49:19.96500:49:24.032
358. question spk1
Vy jste tedy potom pracoval jako strojvůdce?
vy jste tedy potom pracoval jako strojvůdce
00:49:19.96500:49:24.032
426. question spk1
Vy jste tedy potom pracoval jako strojvůdce?
vy jste tedy potom pracoval jako strojvůdce
00:49:19.96500:49:24.032
372. question spk1
Vy jste tedy potom pracoval jako strojvůdce?
vy jste tedy potom pracoval jako strojvůdce
00:49:24.03200:49:31.313
359. information spk2
Ano, po vojně jsem pracoval jako strojvůdce.
EHMano pracoval jsem potom jako strojvůdce vod EHM po vojně
00:49:24.03200:49:31.313
427. information spk2
Ano, po vojně jsem pracoval jako strojvůdce.
EHMano pracoval jsem potom jako strojvůdce vod EHM po vojně
00:49:24.03200:49:31.313
373. information spk2
Ano, po vojně jsem pracoval jako strojvůdce.
EHMano pracoval jsem potom jako strojvůdce vod EHM po vojně
00:49:31.31300:49:37.613
360. question spk1
Kolik vám je na fotce let?
EHMkolik vám je na fotce let
00:49:31.31300:49:37.613
428. question spk1
Kolik vám je na fotce let?
EHMkolik vám je na fotce let
00:49:31.31300:49:37.613
374. question spk1
Kolik vám je na fotce let?
EHMkolik vám je na fotce let
00:49:37.61300:49:58.681
361. information spk2
Je to první ročník, takže mezi patnáctým a šestnáctým rokem.
no, tak todle bude vlastně to~ to je ten první ročník, tak to je me~ mezi patnáctym a šestnáctym rokem
00:49:37.61300:49:58.681
429. information spk2
To je první ročník, tak mezi patnáctým, šestnáctým rokem.
no, tak todle bude vlastně to~ to je ten první ročník, tak to je me~ mezi patnáctym a šestnáctym rokem
00:49:37.61300:49:58.681
375. information spk2
Je to první ročník, tak mezi patnáctým a šestnáctým rokem.
no, tak todle bude vlastně to~ to je ten první ročník, tak to je me~ mezi patnáctym a šestnáctym rokem
00:49:58.68100:50:01.695
362. question spk1
Řeknete mi ještě něco o téhle fotce?
řeknete mi ještě něco o téhle fotce
00:49:58.68100:50:01.695
430. question spk1
Řeknete mi ještě něco o téhle fotce?
řeknete mi ještě něco o téhle fotce
00:49:58.68100:50:01.695
376. question spk1
Řeknete mi ještě něco o téhle fotce?
řeknete mi ještě něco o téhle fotce
00:50:01.69500:50:17.397
363. information spk2
Myslím, že je to všechno.
myslim, že EHM je to asi všechno
00:50:01.69500:50:17.397
431. information spk2
Myslím, že je to všechno.
myslim, že EHM je to asi všechno
00:50:01.69500:50:17.397
377. information spk2
To je asi všechno.
myslim, že EHM je to asi všechno
00:50:01.69500:50:35.256
364. information spk2
Akorát bylo v době zajímavé, že nám jako učedníkům nebo čekatelům na povolání dali w-token:--- uniformy, že jsme byli opravdu železničáři.
protože breath EHM akorát bylo zajímavý právě nebo v době, že breath EHM jako tim učedníkům nebo tim čekatelům takhle EHM na~ na to povolání, že breath nám daly uniformy unyformy, že jsme byli laugh jak si breath EHM vopravdu železničáři jo

00:50:17.39700:50:35.256
365. information spk2
Byli jsme připravovaní tady v Plzni v železničních w-recognize:železnicních dílnách v lokomotivce.
breath ale jináč EHM jsme byli připravovaný tady v dílnách EHM že~ že~ unintelligible dílnách tady v begin Plzni end breath v begin Lokomotívce
00:50:01.69500:50:35.256
432. information spk2
Bylo akorát zajímavé, že v době čekatelům na povolání dali uniformy.
protože breath EHM akorát bylo zajímavý právě nebo v době, že breath EHM jako tim učedníkům nebo tim čekatelům takhle EHM na~ na to povolání, že breath nám daly uniformy

00:50:17.39700:50:35.256
433. information spk2
jsme byli opravdu železničáři.
že jsme byli laugh jak si breath EHM vopravdu železničáři

00:50:17.39700:50:35.256
434. information spk2
Byli jsme připravovaní tady v železničních w-recognize:žezlezničních dílnách v Plzni v Lokomotivce.
jo, breath ale jináč EHM jsme byli připravovaný tady v dílnách EHM že~ že~ unintelligible dílnách tady v begin Plzni end breath v begin Lokomotívce
00:50:01.69500:50:35.256
378. information spk2
Bylo zajímavé, že v době, nám jako učedníkům nebo čekatelům na povolání dali w-token:dali uniformy.
protože breath EHM akorát bylo zajímavý právě nebo v době, že breath EHM jako tim učedníkům nebo tim čekatelům takhle EHM na~ na to povolání, že breath nám daly uniformy

00:50:17.39700:50:35.256
379. information spk2
Byli jsme jaksi opravdu železničáři, ale jinak jsme byli připravováni v dílnách v " Lokomotívce metalanguage:--- " v Plzni.
že jsme byli laugh jak si breath EHM vopravdu železničáři jo, breath ale jináč EHM jsme byli připravovaný tady v dílnách EHM že~ že~ unintelligible dílnách tady v begin Plzni end breath v begin Lokomotívce
00:50:35.25600:50:39.242
366. question spk1
Kolik vás bylo ve třídě?
EHMkolik vás tak bylo ve třídě
00:50:35.25600:50:39.242
435. question spk1
Kolik vás tak bylo ve třídě?
EHMkolik vás tak bylo ve třídě
00:50:35.25600:50:39.242
380. question spk1
Kolik vás tak bylo ve třídě?
EHMkolik vás tak bylo ve třídě
00:50:39.24200:50:45.650
367. information spk2
Ve třídě nás tehdy bylo, myslím, 32.
breath EHMve třídě nás bylo tehdy myslim dvaatřicet
00:50:39.24200:50:45.650
436. information spk2
Ve třídě nás tehdy bylo myslím 32.
breath EHMve třídě nás bylo tehdy myslim dvaatřicet
00:50:39.24200:50:45.650
381. information spk2
Ve třídě nás bylo tehdy 32.
breath EHMve třídě nás bylo tehdy myslim dvaatřicet
00:50:45.65000:50:48.795
368. question spk1
Co všechno jste se učili?
co všechno jste se učili
00:50:45.65000:50:48.795
437. question spk1
Co všechno jste se učili?
co všechno jste se učili
00:50:45.65000:50:48.795
382. question spk1
Co všechno jste se učili?
co všechno jste se učili
00:50:48.79500:51:09.414
369. information spk2
Protože tehdy byly w-token:--- prozatím w-recognize:prozaím jenom parní lokomotivy, učili jsme se, jak fungují na parní lokomotivě parní stroje, parní kotle, rozvody a tak dále.
breathprávě jsme se učili, EHM protože tehdy byli EHM unintelligible jenom parní lokomotívy lokomotývy jsme se učili breath právě, EHM jak funguje to na parní lo~ lokomotívě lokomotývě breath EHM parní stroje, parní kotle, breath EHM rozvody a tak dále
00:50:48.79500:51:09.414
438. information spk2
Tehdy byly w-token:--- jenom parní lokomotivy.
breathprávě jsme se učili, EHM protože tehdy byli EHM unintelligible jenom parní lokomotívy

00:50:48.79500:51:09.414
439. information spk2
Učili jsme se, jak to na parní lokomotivě funguje - parní stroje, parní kotle, rozvody a.
jsme se učili breath právě, EHM jak funguje to na parní lo~ lokomotívě lokomotývě breath EHM parní stroje, parní kotle, breath EHM rozvody a tak dále
00:50:48.79500:51:09.414
383. information spk2
Protože tehdy byly w-token:byly jenom parní lokomotivy, učili jsme se, jak na parní lokomotivě fungují parní stroje, parní kotle, rozvody a tak dále.
breathprávě jsme se učili, EHM protože tehdy byli EHM unintelligible jenom parní lokomotívy lokomotývy jsme se učili breath právě, EHM jak funguje to na parní lo~ lokomotívě lokomotývě breath EHM parní stroje, parní kotle, breath EHM rozvody a tak dále
00:51:09.41400:51:12.518
370. question spk1
Měli jste na lokomotivách i praxe?
měli jste i praxe na lokomotívách
00:51:09.41400:51:12.518
440. question spk1
Měli jste i praxe na lokomotivách w-token:---?
měli jste i praxe na lokomotívách
00:51:09.41400:51:12.518
384. question spk1
Měli jste i praxe na lokomotivách?
měli jste i praxe na lokomotívách
00:51:12.51800:51:26.309
371. information spk2
Ano, poněvadž se ještě dělaly w-token:--- soboty, chodili jsme tři dni do školy a tři dni jsme byli v dílně na lokomotivě.
ano ano EHM praxe breath tři dni jsme chodili do školy, poněvadž to ještě se dělali soboty tři dni jsme chodili do školy a tři dni jsme byli EHM v dílně na lokomotívě
00:51:12.51800:51:26.309
441. information spk2
Ano.
ano ano

00:51:12.51800:51:26.309
442. information spk2
To se ještě dělali soboty.
EHM praxe breath tři dni jsme chodili do školy, poněvadž to ještě se dělali soboty

00:51:12.51800:51:26.309
443. information spk2
Tři dny jsme chodili do školy a tři dny jsme byli v dílně na lokomotivě.
tři dni jsme chodili do školy a tři dni jsme byli EHM v dílně na lokomotívě
00:51:12.51800:51:26.309
385. information spk2
Ano.
ano ano EHM

00:51:12.51800:51:26.309
386. information spk2
To se ještě dělaly soboty: tři dny jsme chodili do školy a tři dny jsme byli v dílně na lokomotivě.
praxe breath tři dni jsme chodili do školy, poněvadž to ještě se dělali soboty tři dni jsme chodili do školy a tři dni jsme byli EHM v dílně na lokomotívě
00:51:26.30900:51:30.856
372. question spk1
V kolika letech jste jel poprvé sám?
v kolika letech jste jel poprvé sám
00:51:26.30900:51:30.856
444. question spk1
V kolika letech jste jel poprvé sám?
v kolika letech jste jel poprvé sám
00:51:26.30900:51:30.856
387. question spk1
V kolika letech jste jel poprvé sám?
v kolika letech jste jel poprvé sám
00:51:30.85600:51:46.697
373. question spk2
Ve 22 letech.
breath EHMve dvaadvaceti nebo nece~ dvacátýho, padesát osum ano ve dvaadvaceti
00:51:30.85600:51:46.697
445. information spk2
Ve 22.
breath EHMve dvaadvaceti nebo nece~ dvacátýho, padesát osum ano ve dvaadvaceti
00:51:30.85600:51:46.697
388. information spk2
Ve 22.
breath EHMve dvaadvaceti nebo nece~ dvacátýho, padesát osum ano ve dvaadvaceti
00:51:46.69700:51:49.661
374. question spk1
Jak vás učili řídit?
jak vás vlastně učili řídit
00:51:46.69700:51:49.661
446. question spk1
Jak vás vlastně učili řídit?
jak vás vlastně učili řídit
00:51:46.69700:51:49.661
389. question spk1
Jak vás učili řídit?
jak vás vlastně učili řídit
00:51:49.66100:52:28.973
375. information spk2
Příprava byla od učňovských let, ale k řízení se člověk dostal potom, když se absolvovaly všechny zkoušky, kurzy a přípravy.
breathale, tak EHM ten vlastně, noise ta příprava EHM by~ byla vod tich učňovskejch let, breath ale k tomu řízení se člověk dostal potom EHM tomu se řikalo jako druhý strojvedoucí, když breath se absolvovaly všechny, ty zkoušky spk2 EHMkurzy spk1 EHM spk2k přípravě

00:51:49.66100:52:10.266
376. information spk2
Říkalo se tomu druhý strojvedoucí.
EHM tomu se řikalo jako druhý strojvedoucí
, když breath se absolvovaly všechny, ty zkouškyspk2 EHMkurzyspk1 EHMspk2k přípravě,

00:52:11.76100:52:28.973
377. information spk2
Šlo se ke staršímu strojvedoucímu, u kterého se jezdívalo w-token:--- pod dozorem, a potom se absolvovaly samostatné jízdy.
tak EHM se šlo breath EHM ke staršímu strojvedoucích, který breath u kterých se jezdíval tak zvaně pod dozorem no a potom se absolvovaly, breath ty samostatný jízdy
00:51:49.66100:52:10.266
447. information spk2
Příprava byla od učňovských let, ale k řízení se člověk dostal potom.
breathale, tak EHM ten vlastně, noise ta příprava EHM by~ byla vod tich učňovskejch let, breath ale k tomu řízení se člověk dostal potom

00:51:49.66100:52:10.266
448. information spk2
Říkalo se tomu druhý strojvedoucí.
EHM tomu se řikalo jako druhý strojvedoucí

00:51:49.66100:52:28.973
449. information spk2
Když se absolvovaly všechny zkoušky a kurzy k přípravě, tak se šlo ke staršímu strojvedoucímu, u kterého se jezdilo takzvaně w-token:--- pod dozorem.
když breath se absolvovaly všechny, ty zkoušky spk2 EHMkurzy spk1 EHM spk2k přípravě, tak EHM se šlo breath EHM ke staršímu strojvedoucích, který breath u kterých se jezdíval tak zvaně pod dozorem

00:52:11.76100:52:28.973
450. information spk2
Potom se absolvovaly samostatné jízdy.
no a potom se absolvovaly, breath ty samostatný jízdy
00:51:49.66100:52:28.973
390. information spk2
Příprava byla od učňovských let, ale k řízení se člověk dostal, když se absolvovaly všechny zkoušky a kurzy k přípravě, řikalo se tomu druhý strojvedoucí.
breathale, tak EHM ten vlastně, noise ta příprava EHM by~ byla vod tich učňovskejch let, breath ale k tomu řízení se člověk dostal potom EHM tomu se řikalo jako druhý strojvedoucí, když breath se absolvovaly všechny, ty zkoušky spk2 EHMkurzy spk1 EHM spk2k přípravě, tak

00:52:11.76100:52:28.973
391. information spk2
Šlo se ke starším strojvedoucím, u kterých se jezdívalo tak zvaně pod dozorem, a potom se absolvovaly samostatné jízdy.
EHM se šlo breath EHM ke staršímu strojvedoucích, který breath u kterých se jezdíval tak zvaně pod dozorem no a potom se absolvovaly, breath ty samostatný jízdy
00:52:28.97300:52:31.387
378. question spk1
Po vojně jste tedy rovnou řídil?
po vojně jste tedy rovnou řídil
00:52:28.97300:52:31.387
451. question spk1
Po vojně jste tedy rovnou řídil?
po vojně jste tedy rovnou řídil
00:52:28.97300:52:31.387
392. question spk1
Po vojně jste tedy rovnou řídil?
po vojně jste tedy rovnou řídil
00:52:31.38700:52:35.622
379. information spk2
Ne, po vojně jsem šel ještě na tři měsíce do dílny.
breathne, ne po vojně jsem ještě na tři měsíce šel do dílny
spk1 EHMspk1
00:52:31.38700:52:35.622
452. information spk2
Ne, po vojně jsem šel ještě na tři měsíce do dílny.
breathne, ne po vojně jsem ještě na tři měsíce šel do dílny
spk1 EHMspk1
00:52:31.38700:52:35.622
393. information spk2
Ne, po vojně jsem šel ještě na tři měsíce do dílny.
breathne, ne po vojně jsem ještě na tři měsíce šel do dílny
spk1 EHMspk1
00:52:46.98300:52:50.759
380. information spk1
Podíváme se na další fotku.
tak se podíváme na další fotku
00:52:46.98300:52:50.759
453. information spk1
Podíváme se na další fotku.
tak se podíváme na další fotku
00:52:46.98300:52:50.759
394. information spk1
Tak se podíváme na další fotku.
tak se podíváme na další fotku
00:52:46.98300:52:50.759
381. confirmation spk2
Ano.
ano
00:52:46.98300:52:50.759
454. confirmation spk2
Ano.
ano
00:52:46.98300:52:50.759
395. confirmation spk2
Ano.
ano
00:52:50.75900:52:54.225
382. question spk1
Co je tohle za fotku?
co je tohle za fotku
00:52:50.75900:52:54.225
455. question spk1
Co je tohle za fotku?
co je tohle za fotku
00:52:50.75900:52:54.225
396. question spk1
Co je tohle za fotku?
co je tohle za fotku
00:52:54.22500:53:18.869
383. information spk2
To je zrovna fotka na lokomotivě, se kterou jsem začal kariéru strojvedoucího.
no vidíte, tak to je zrovna EHM fotka breath EHM na lokomotívě lokomotývě s kterou jsem vlastně začal breath EHM bych řek tu kariéru toho strojvedoucího
00:52:54.22500:53:18.869
456. information spk2
To je zrovna fotka na lokomotivě, s kterou jsem začal kariéru strojvedoucího.
no vidíte, tak to je zrovna EHM fotka breath EHM na lokomotívě lokomotývě s kterou jsem vlastně začal breath EHM bych řek tu kariéru toho strojvedoucího
00:52:54.22500:53:18.869
397. information spk2
To je fotka na lokomotivě, se kterou jsem začal kariéru strojvedoucího.
no vidíte, tak to je zrovna EHM fotka breath EHM na lokomotívě lokomotývě s kterou jsem vlastně začal breath EHM bych řek tu kariéru toho strojvedoucího
00:52:54.22500:53:18.869
384. information spk2
Tady kontroluju a mažu kompresor, který je u každé lokomotivy nezbytný.
tady breath EHM kontroluju a mažu breath EHM kompresor, kterej EHM vlastně breath je ulo~ u~ u každý lokomotívy lokomotývy nezbytnej

00:52:54.22500:54:11.735
385. information spk2
Poněvadž ovládání brzd a různých w-token:různejch pohonů je tlakovým vzduchem, musí tam být kompresor, který stlačí tlak do zásobníků nebo jímek a který je z jímek rozvedený na jednotlivé rozvody, písty k ovládání.
poněvadž breath ovládání brzd a~ a růnejch tich pohonů breath je tl~ EHM tlakovym vzduchem, takže breath tam musí být kompresor, kterej EHM ten tlak do tich breath EHM zásobníků nebo jímek EHM stlačí breath a kterej je z tich jímek EHM rozvedenej breath na jednotlivý ty EHM věci, rozvody, písty a~ a tak dále breath k tomu ovládání

00:53:41.02800:54:11.735
386. information spk2
Třeba tady k píšťale w-token:---.
píštala je tadyhle třebas taky

00:53:41.02800:54:11.735
387. information spk2
Tohle je lokomotiva 414.
breath no a tak todle je EHM štyrysta štrnáctka

00:53:41.02800:54:11.735
388. information spk2
Jsou to lokomotivy vyrobené většinou ve Vídni ještě v předminulém w-token:minulym století a byly používané pro posun.
to jsou lokomotívy lokomotývy vyrobené breath většinou ve begin Vídni end v před mimulym století ještě breath a jsou to lokomotívy lokomotývy, který EHM byly používaný pro posun
00:52:54.22500:53:18.869
457. information spk2
Tady kontroluju a mažu kompresor, který je u každé lokomotivy nezbytný.
tady breath EHM kontroluju a mažu breath EHM kompresor, kterej EHM vlastně breath je ulo~ u~ u každý lokomotívy lokomotývy nezbytnej

00:52:54.22500:53:41.028
458. information spk2
Ovládání brzd a různých w-token:říká:" různejch" pohonů je tlakovým vzduchem.
poněvadž breath ovládání brzd a~ a růnejch tich pohonů breath je tl~ EHM tlakovym vzduchem

00:53:18.86900:54:11.735
459. information spk2
Musí tam být kompresor, který jej do zásobníků nebo jímek stlačí a který jej z nich rozvede na jednotlivé rozvody, písty, k ovládání a třeba taky k w-missing:k píštale w-token:--- a tak dále.
takže breath tam musí být kompresor, kterej EHM ten tlak do tich breath EHM zásobníků nebo jímek EHM stlačí breath a kterej je z tich jímek EHM rozvedenej breath na jednotlivý ty EHM věci, rozvody, písty a~ a tak dále breath k tomu ovládání píštala je tadyhle třebas taky

00:53:41.02800:54:11.735
460. information spk2
Tohle je 414.
breath no a tak todle je EHM štyrysta štrnáctka

00:53:41.02800:54:11.735
461. information spk2
To jsou lokomotivy w-token:--- vyrobené většinou ve Vídni ještě v předminulém w-token:--- století.
to jsou lokomotívy lokomotývy vyrobené breath většinou ve begin Vídni end v před mimulym století ještě

00:53:41.02800:54:11.735
462. information spk2
Jsou to lokomotivy, které byly používané pro posun.
breath a jsou to lokomotívy lokomotývy, který EHM byly používaný pro posun
00:52:54.22500:53:41.028
398. information spk2
Tady kontroluju a mažu kompresor, který je nezbytný u každé lokomotivy, poněvadž ovládání brzd a různých pohonů je tlakovým vzduchem.
tady breath EHM kontroluju a mažu breath EHM kompresor, kterej EHM vlastně breath je ulo~ u~ u každý lokomotívy lokomotývy nezbytnej, poněvadž breath ovládání brzd a~ a růnejch tich pohonů breath je tl~ EHM tlakovym vzduchem

00:53:18.86900:54:11.735
399. information spk2
Musí tam být kompresor, který do zásobníků nebo jímek stlačí tlak, který je z jímek rozvedený na jednotlivé věci k ovládání píštal - rozvody, písty a tak dále.
takže breath tam musí být kompresor, kterej EHM ten tlak do tich breath EHM zásobníků nebo jímek EHM stlačí breath a kterej je z tich jímek EHM rozvedenej breath na jednotlivý ty EHM věci, rozvody, písty a~ a tak dále breath k tomu ovládání píštala je tadyhle třebas taky breath

00:53:41.02800:54:11.735
400. information spk2
Tohle je lokomotiva 414 - jsou vyrobené většinou ve Vídni ještě v předmimulém století.
no a tak todle je EHM štyrysta štrnáctka to jsou lokomotívy lokomotývy vyrobené breath většinou ve begin Vídni end v před mimulym století ještě

00:53:41.02800:54:11.735
401. information spk2
Jsou to lokomotivy, které byly používané pro posun.
breath a jsou to lokomotívy lokomotývy, který EHM byly používaný pro posun
00:54:11.73500:54:16.672
389. question spk1
Jezdil jste potom i na novějších lokomotivách?
EHMjezdil jste potom i na novějších lokomotívách
00:54:11.73500:54:16.672
463. question spk1
Jezdil jste potom i na novějších lokomotivách w-token:---?
EHMjezdil jste potom i na novějších lokomotívách
00:54:11.73500:54:16.672
402. question spk1
Jezdil jste potom i na novějších lokomotivách?
EHMjezdil jste potom i na novějších lokomotívách
00:54:16.67200:54:40.114
390. information spk2
Ano, čistě na parničkách jsem jezdil asi pět let a potom jsem dělal dálkově elektriku a elektrotechniku v dopravě.
ano p~ potom EHM na parničce čistě na parničkách jsem jezdil breath unintelligible asi pět let a potom EHM s~ jsem dělal dálkově breath elektriku a elektrotechniku elektrotechnyku v dopravě
00:54:16.67200:54:40.114
464. information spk2
Ano.
ano

00:54:16.67200:54:40.114
465. information spk2
Čistě na parničkách jsem jezdil asi pět let.
p~ potom EHM na parničce čistě na parničkách jsem jezdil breath unintelligible asi pět let

00:54:16.67200:54:40.114
466. information spk2
Dělal jsem dálkově elektriku a elektrotechniku v dopravě.
a potom EHM s~ jsem dělal dálkově breath elektriku a elektrotechniku elektrotechnyku v dopravě
00:54:16.67200:54:40.114
403. information spk2
Ano.
ano

00:54:16.67200:54:40.114
404. information spk2
Čistě na " parničkách " jsem jezdil asi pět let a potom jsem dělal dálkově elektriku a elektrotechniku v dopravě.
p~ potom EHM na parničce čistě na parničkách jsem jezdil breath unintelligible asi pět let a potom EHM s~ jsem dělal dálkově breath elektriku a elektrotechniku elektrotechnyku v dopravě
00:54:16.67200:55:00.832
391. information spk2
V roce 1961, když se začly dělat střídavé lokomotivy, nás bylo osm vybraných a šli jsme do Škodovky, kde jsme v lokomotivce sledovali stavbu a vývoj elektrických lokomotiv.
a po tich pěti letech EHM po unintelligible breath vlastně dřív v jedna šedesátym roce breath EHM nás bylo osum vybraný, kdy jsme šli do begin Škodovky end, EHM když se začly dělat EHM střídavý lokomotivy lokomotyvy a kde jsme jako breath ve begin Škodovce end v lokomotývce lokomotývce sledovali EHM ty tu stavbu vývoj tich elektrických lokomotiv
00:54:16.67200:55:00.832
467. information spk2
V roce 1961 nás bylo osm vybraných, kteří jsme šli do Škodovky, když se začaly dělat střídavé lokomotivy.
a po tich pěti letech EHM po unintelligible breath vlastně dřív v jedna šedesátym roce breath EHM nás bylo osum vybraný, kdy jsme šli do begin Škodovky end, EHM když se začly dělat EHM střídavý lokomotivy

00:54:40.11400:55:00.832
468. information spk2
Sledovali jsme ve Škodovce v Lokomotivce w-token:--- stavbu a vývoj elektrických lokomotiv.
a kde jsme jako breath ve begin Škodovce end v lokomotývce lokomotývce sledovali EHM ty tu stavbu vývoj tich elektrických lokomotiv
00:54:16.67200:55:00.832
405. information spk2
Po těch pěti letech, vlastně dřív: v roce 1961, když se začly dělat střídavé lokomotivy, nás bylo osm vybraných do Škodovky, kde jsme v " Lokomotývce " sledovali stavbu a vývoj elektrických lokomotiv.
a po tich pěti letech EHM po unintelligible breath vlastně dřív v jedna šedesátym roce breath EHM nás bylo osum vybraný, kdy jsme šli do begin Škodovky end, EHM když se začly dělat EHM střídavý lokomotivy lokomotyvy a kde jsme jako breath ve begin Škodovce end v lokomotývce lokomotývce sledovali EHM ty tu stavbu vývoj tich elektrických lokomotiv
00:55:00.83200:55:16.197
392. information spk2
V roce 1963 jsme začli jezdit na dvou prototypech.
breath no a ve třiašedesátym jsme začli jezdit na breath EHM tich EHM dvouch prototypech
00:55:00.83200:55:16.197
469. information spk2
V roce 1963 jsme začali jezdit na dvou prototypech.
breath no a ve třiašedesátym jsme začli jezdit na breath EHM tich EHM dvouch prototypech
00:55:00.83200:55:16.197
406. information spk2
V roce 1963 jsme začli jezdit na dvou prototypech.
breath no a ve třiašedesátym jsme začli jezdit na breath EHM tich EHM dvouch prototypech
00:55:00.83200:55:16.197
393. information spk2
Potom jsme zkoušeli w-token:--- bulharské lokomotivy, které šly w-token:--- jako ignitronové w-recognize:ignitronový lokomotivy střídavé trakce w-recognize:trakce do Bulharska.
potom jsme zkoušely begin Bulharský end lokomotivy lokomotyvy, který jako breath unintelligible lokomotivy lokomotyvy střídavý unintelligible šli do begin Bulharska

00:55:16.19700:55:36.540
394. information spk2
Když přišly ty dva prototypy do provozu, zacvičovali jsme další strojvedoucí pro tratě, které se rozbíhaly.
breath no a potom, když přišli jak a přišly do provozu ty dva prototypy, tak EHM breath jsme zacvičovali další breath strojvedoucí EHM pro ty tratě, jak se rozbíhaly
00:55:00.83200:55:16.197
470. information spk2
Potom jsme zkoušeli bulharské lokomotivy, které šly w-token:--- jako ignitronové w-recognize:ignitronový lokomotivy střídavé trakce w-recognize:trakce do Bulharska.
potom jsme zkoušely begin Bulharský end lokomotivy lokomotyvy, který jako breath unintelligible lokomotivy lokomotyvy střídavý unintelligible šli do begin Bulharska

00:55:16.19700:55:36.540
471. information spk2
Když potom přišly do provozu ty dva prototypy, tak jsme zacvičovali další strojvedoucí pro tratě, které se rozbíhaly.
breath no a potom, když přišli jak a přišly do provozu ty dva prototypy, tak EHM breath jsme zacvičovali další breath strojvedoucí EHM pro ty tratě, jak se rozbíhaly
00:55:00.83200:55:36.540
407. information spk2
Potom jsme zkoušeli bulharské lokomotivy, které šly w-token:šly jako střídavé lokomotivy do Bulharska, a když potom přišly do provozu ty dva prototypy, tak jsme zacvičovali další strojvedoucí pro tratě, jak se rozbíhaly.
potom jsme zkoušely begin Bulharský end lokomotivy lokomotyvy, který jako breath unintelligible lokomotivy lokomotyvy střídavý unintelligible šli do begin Bulharska end breath no a potom, když přišli jak a přišly do provozu ty dva prototypy, tak EHM breath jsme zacvičovali další breath strojvedoucí EHM pro ty tratě, jak se rozbíhaly
00:55:16.19700:55:50.866
395. information spk2
První trať byla tady z Plzně jenom do Blovic, potom to bylo protažené do Horažďovic.
poněvadž první, ta trať byla breath tady z begin Plzně end EHM se jezdilo jenom do begin Blovic end a potom to bylo protažený do begin Horaždovic
00:55:16.19700:55:50.866
472. information spk2
Z Plzně se jezdilo jenom do Blovic a potom to bylo protažené do Horažďovic w-token:---.
poněvadž první, ta trať byla breath tady z begin Plzně end EHM se jezdilo jenom do begin Blovic end a potom to bylo protažený do begin Horaždovic
00:55:16.19700:55:50.866
408. information spk2
První trať byla jenom z Plzně do Blovic.
poněvadž první, ta trať byla breath tady z begin Plzně end EHM se jezdilo jenom do begin Blovic

00:55:36.54000:55:50.866
409. information spk2
Potom to bylo protaženo do Horaždovic.
a potom to bylo protažený do begin Horaždovic
00:55:36.54000:55:50.866
396. information spk2
Na téhle šedesátikilometrové trati začal střídavý provoz elektrických lokomotiv.
a na týdle breath šedesáti kilometrový trati vlastně breath začal, ten breath střídavej provoz elektrických lokomotiv
00:55:36.54000:55:50.866
473. information spk2
Na téhle šedesátikilometrové w-token:--- trati začal střídavý provoz elektrických lokomotiv.
a na týdle breath šedesáti kilometrový trati vlastně breath začal, ten breath střídavej provoz elektrických lokomotiv
00:55:36.54000:55:50.866
410. information spk2
Na téhle šedesátikilometrové trati vlastně začal střídavý provoz elektrických lokomotiv.
a na týdle breath šedesáti kilometrový trati vlastně breath začal, ten breath střídavej provoz elektrických lokomotiv
00:55:50.86600:55:58.918
397. information spk1
To je zajímavé.
to je zajímavé
00:55:50.86600:55:58.918
474. information spk1
To je zajímavé.
to je zajímavé
00:55:50.86600:55:58.918
411. other spk1
To je zajímavé.
to je zajímavé
00:55:50.86600:55:58.918
398. question spk1
V čem se nové lokomotivy liší v řízení od těch parních?
v čem se nové lokomotivy lokomotyvy liší v řízení od těch parních
00:55:50.86600:55:58.918
475. question spk1
V čem se nové lokomotivy liší v řízení od těch parních?
v čem se nové lokomotivy lokomotyvy liší v řízení od těch parních
00:55:50.86600:55:58.918
412. question spk1
V čem se nové lokomotivy liší v řízení od těch parních?
v čem se nové lokomotivy lokomotyvy liší v řízení od těch parních
00:55:58.91800:56:35.833
399. information spk2
Liší se moc, poněvadž na parní lokomotivě je všechno mechanické a elektrika je na pohon elektrický.
breathno, tak to se lič~ lič~ EHM liší moc, poněvadž breath na parní lo~ lokomotívě lokomotývě je to všechno mechanický mechanycký a elektrika EHM to je pohon je elektrický

00:55:58.91800:56:35.833
400. information spk2
Zvlášť w-token:--- teď na posledních se to řídí, se říct, tlačítky, kdežto na parničkách byly všechno pořádné páky, kterými se to ovládalo.
takže breath EHM zvlásť teďka na tich po~ posledních, tak to se řídí vlastně breath se nechá říct tlačítky, kdežto breath na tichdle parničkách to byly všechno pořádný páky, k~ kterýma se to ovládalo
00:55:58.91800:56:35.833
476. information spk2
Liší se to moc.
breathno, tak to se lič~ lič~ EHM liší moc

00:55:58.91800:56:35.833
477. information spk2
Na parní lokomotivě je to všechno mechanické a pohon je elektrický.
poněvadž breath na parní lo~ lokomotívě lokomotývě je to všechno mechanický mechanycký a elektrika EHM to je pohon je elektrický

00:55:58.91800:56:35.833
478. information spk2
Zvlášť w-token:--- teďka na těch posledních se to vlastně řídí, nechá se říct, tlačítky.
takže breath EHM zvlásť teďka na tich po~ posledních, tak to se řídí vlastně breath se nechá říct tlačítky

00:55:58.91800:56:35.833
479. information spk2
Kdežto na parničkách to byly všechno pořádné páky, kterými se to ovládalo.
kdežto breath na tichdle parničkách to byly všechno pořádný páky, k~ kterýma se to ovládalo
00:55:58.91800:56:35.833
413. information spk2
Liší se to moc.
breathno, tak to se lič~ lič~ EHM liší moc

00:55:58.91800:56:35.833
414. information spk2
Na parní lokomotivě je všechno mechanické a elektrika, to je elektrický pohon, takže zvlásť na těch posledních, to se vlastně řídí tlačítky.
poněvadž breath na parní lo~ lokomotívě lokomotývě je to všechno mechanický mechanycký a elektrika EHM to je pohon je elektrický, takže breath EHM zvlásť teďka na tich po~ posledních, tak to se řídí vlastně breath se nechá říct tlačítky

00:55:58.91800:56:35.833
415. information spk2
Na " parničkách " to všechno byly pořádné páky, kterými se to ovládalo.
kdežto breath na tichdle parničkách to byly všechno pořádný páky, k~ kterýma se to ovládalo

List of Files